Laatst hadden ze ook een opdracht waar ze bij in de - konden maar helaas is nergens geld toen afgetrokken dat was heel raarquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef chufi het volgende:
Of gewoon een opdracht van 10¤ bij slagen en -25¤ bij falen
In het begin was er toch een opdracht waarmee ze in de min kwamen te staan (met die knikkers geloof ik)quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst hadden ze ook een opdracht waar ze bij in de - konden maar helaas is nergens geld toen afgetrokken dat was heel raar
Weet echt niet meer waar dat bij was. Zou maar zou kunnen dat het daarbij was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het begin was er toch een opdracht waarmee ze in de min kwamen te staan (met die knikkers geloof ik)
Ja klopt ... dan zie je ff geen stand van de kassa..quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het begin was er toch een opdracht waarmee ze in de min kwamen te staan (met die knikkers geloof ik)
Ja en gewoon achter elkaar door niet wanneer er een muziekje klinkt..quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wel een lange, die korte opdrachten mogen wel wegblijven
Laat ze maar eens zwoegen
Zou ook niet mogen, geld of geen geld voor een opdracht staat los van de prijzenpot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... dan zie je ff geen stand van de kassa..
Het is gewoon een heel vervelende vent die 24/7 een spel speelt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:05 schreef chufi het volgende:
Wat is Ice irritant en denigrerend bezig tegen Zoe.. over strijken..,
Nou dat kan ik me voorstellen dat ie gillend weg is gelopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik weet wel dat ze ooit verteld heeft aan babette dat haar scheiding komt omdat ze haar man zo pushte om van alles te doen en zo.
Dilema"squote:
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het diner is.. boontjes, rijst, spekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |