En de rode wormpjes hebben weer wat te etenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
De zuurgraad van het zwembad is ook weer op orde![]()
[ afbeelding ]
Rooie Rinus ook weer happy...quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de rode wormpjes hebben weer wat te eten
Boodschappen... of van z'n 800 euro?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
Isaac gaat alles doen wat hij nodig heeft?
Ja het kan niet uitblijven volgens mij er is geen geld.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:41 schreef chufi het volgende:
Ik voel een verdienopdracht binnen komen... ICE begint over eten en bestelmomenten
Isaac heeft een onbeperkt limit, soort van Goldcard van de Feboquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Boodschappen... of van z'n 800 euro?
Dat komt echt nog wel. Ik verwacht dat er in de laatste maand nog heel wat euro’s uit de pot gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kan niet uitblijven volgens mij er is geen geld.
Ik zou het wel eens leuk vinden als ze het niet kregen en de prijzenpost moeten aanspreken voor eten te kopen.
Deden ze gister al,quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt net of iedereen al is voorbereid op een verdien opdracht.. ze verwachten het gewoon.
Goedemorgen
Dat deden ze gisteren ook al, hoop dat ze ze lekker nog even laten wachtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt net of iedereen al is voorbereid op een verdien opdracht.. ze verwachten het gewoon.
Goedemorgen
Daar zit ik al maanden op te wachten, ik had gehoopt dat de FEBO daar een tijdje terug al op in zou spelen...gemiste kans.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kan niet uitblijven volgens mij er is geen geld.
Ik zou het wel eens leuk vinden als ze het niet kregen en de prijzenpost moeten aanspreken voor eten te kopen.
Laat ze wachten, en dan vanavond rond 23:00 de zoemerquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze gister al,![]()
Goedemorgen.
Maar dat was niet genoeg.. zijn ze niet tevreden mee. Ze willen meer en roepen al sinds gisteren om een nieuwe verdien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze gister al,![]()
Goedemorgen.
Ja vind dat echt heel jammer, al was het maar één keertjequote:Op donderdag 15 juni 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar zit ik al maanden op te wachten, ik had gehoopt dat de FEBO daar een tijdje terug al op in zou spelen...gemiste kans.
Het is tenslotte wel al weer donderdagquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen
Geef toch maar een opdracht, liever dat dan de hele dag naar zonnende bewoners kijken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deden ze gisteren ook al, hoop dat ze ze lekker nog even laten wachten
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
De zuurgraad van het zwembad is ook weer op orde![]()
[ afbeelding ]
Dan wel een lange, die korte opdrachten mogen wel wegblijvenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef toch maar een opdracht, liever dat dan de hele dag naar zonnende bewoners kijken.
Yep.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wel een lange, die korte opdrachten mogen wel wegblijven
Laat ze maar eens zwoegen
Hoe minder, hoe meer opdrachten, dus weinig verdienen is voor ons een win-winsituatie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef chufi het volgende:
Of gewoon een opdracht van 10¤ bij slagen en -25¤ bij falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |