Geef dat mens een zwembad-verbod!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Janet weer zonder afspoelen, zelfs haar voeten niet in het zwembad.
Irritant wijf
Welnee, die heeft ook dikke schijt hoor... maar ik vraag me wel af wie zich wel afspoeld voor het zwemmen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Janet gaat zwemmen,heeft ze wel gedoucht?
De meesten die in het zwembad gaan douchen zich elke dag en lopen op slippers.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ook dikke schijt hoor... maar ik vraag me wel af wie zich wel afspoeld voor het zwemmen.
Ze is wel heel wit in haar gezicht zeg vergeleken met haar lijfquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ook dikke schijt hoor... maar ik vraag me wel af wie zich wel afspoeld voor het zwemmen.
Kunnen ze niet 'n Amersfoortse-kei aan dat touw hangenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Janet gaat weer zwemmen aan het touwtje Jasper snoert haar vast
Heeft Erik weer gemist.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die krijgt vandaag weer 'n bonus van de Febo
Ja inderdaad... ze zit best veel met die zonneklep op, nou weet ik niet of daar heel haar gezicht schaduw van krijgt..quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel heel wit in haar gezicht zeg vergeleken met haar lijf
Morgen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Zou Eunice thuis ook zo met zichzelf bezig zijn en haar eetgewoontes en ideeën en vanalles opdringen aan haar eigen "kiender"?
Of ze smeert haar gezicht in met factor 50.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ze zit best veel met die zonneklep op, nou weet ik niet of daar heel haar gezicht schaduw van krijgt..
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
De zuurgraad van het zwembad is ook weer op orde![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |