Laat ik die nu gelukkig gemist hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Zoooo volgens mij stond het geluid aan van iemand die zat te kakken, ik hoorde toch een ruft....![]()
Altijd leuk, poep, pies, kak...
Gekocht van de prijzenpot?!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik die nu gelukkig gemist hebben![]()
Erik pakt ook even wat sport voeding of hoe dat spul ook maar mag heten.
Ik weet wel dat ze deze oefeningen thuis ook doet, dat heeft ze ooit eens verteldquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Zou Eunice thuis ook zo met zichzelf bezig zijn en haar eetgewoontes en ideeën en vanalles opdringen aan haar eigen "kiender"?
Geen idee, dacht het welquote:
Ik moet daar altijd een beetje om lachen als hij dat drankje neemt... met alsof hij een zware prestatie heeft geleverdquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik die nu gelukkig gemist hebben![]()
Erik pakt ook even wat sport voeding of hoe dat spul ook maar mag heten.
Dan is het heel fijn voor haar kiender dat ze even weg is. Adempauze en ruimte om zelf te leren denkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Zou Eunice thuis ook zo met zichzelf bezig zijn en haar eetgewoontes en ideeën en vanalles opdringen aan haar eigen "kiender"?
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Niet 2 uur achter elkaar in de morgen. daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze deze oefeningen thuis ook doet, dat heeft ze ooit eens verteld
A ze krijgen nog een kwak jam op hun kwark
Dat gaf ze al die Yoga lessen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Ze is zich nu aan het verkopen.
Straks thuis een bedrijfje starten in yoga en oosterse wijsheden.
Vraag mij af of het goed is dat spul te nemen als je niet echt sportquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd een beetje om lachen als hij dat drankje neemt... met alsof hij een zware prestatie heeft geleverd
Geeft niet, dat zijn belangrijke dingen...quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen mop, was ff taxi-rijden voor de zorg
Ik dacht dat ze het tegen JW verteldequote:Op donderdag 15 juni 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet 2 uur achter elkaar in de morgen. daar geloof ik niks van.
Ze moet ook alles duidelijk nog leren.
Daar heb ik haar wel meermaals over horen praten,ze wil het dan onder het mom van een vereniging.Kansarme mensen helpen en dan wil ze subsidie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Ze is zich nu aan het verkopen.
Straks thuis een bedrijfje starten in yoga en oosterse wijsheden.
Leren uit de buukquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet 2 uur achter elkaar in de morgen. daar geloof ik niks van.
Ze moet ook alles duidelijk nog leren.
Ja, maar die vrouw is sowieso van veel geblaat en weinig wolquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het tegen JW vertelde
En de jampotquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geeft niet, dat zijn belangrijke dingen...![]()
Erik mag de kwarkbakken leeg schrapen...
Thuis deed ze YT fimpjes kijken ,dan kon ze het ook.quote:
Ach ze doet er geen vlieg kwaad mee denk ik dan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar die vrouw is sowieso van veel geblaat en weinig wol
hoeft een werkwoord maar gelezen te hebben en ze is er een jarenlang expert erin
Ik hoorde gisteren of eergisteren dat Eunice last kreeg van tintelingen over haar lijf...apart spul, niet best.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af of het goed is dat spul te nemen als je niet echt sport
Erik heeft de spatel gepakt en likt alle bakjes kwark uit
O, dat lijkt mij niet echt gezond inderdaadquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren of eergisteren dat Eunice last kreeg van tintelingen over haar lijf...apart spul, niet best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |