ik ben altijd blij dat iedereen anders is en ik ook mijn gekke zelf mag zijn, hoe een ander er ook over denkt. En soms schaaf ik mezelf bijquote:Op donderdag 15 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat geeft toch niet, ieder z'n ding... hekel is misschien ook een beetje zwaar gezegd.
Ja dat is wel fijn voor haar want verder heeft ze niet veel connecties in de loods..
Ik moet vaak lachen om Mirthe zo'n warrig figuur... gisteren met dat openingsverhaal van de poolparty..
Volgens Isaac extra belasting bij het hardlopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat heeft het buiten dat voor functie?
Waarom zou je perse verder moeten komen? Gewoon conditie en spieren op peil houdenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Even uithijgen voor hij zijn volgend trajectje gaat doen
Je zou toch denken na 9 maanden dat hij iets verder zou komen.
Erik gaat zijn pushups doen
1, 2, 3, 4,5 etc etc
Beter deze volgorde dan andersom.. de broos douchen en tutten eerst een uurtje om daarna de hele dag stoer doen met zoveel mogelijk gewichten en zo...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj gaat beginnen met een kozijn aan te tikken, dan loopt hij naar de andere kant en tikt de paal aan
Dat doet hij een paar keer en gaat dan uitblazen.dan volgens nog een of twee keer optrekken en dan en paar pushups en 100 meter fietsen. Daarna gaat hij onder de douche
Maar wat heeft het buiten dat voor functie?quote:
Hij doet volgens mij altijd hetzelfde... hij voert het niet op...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Even uithijgen voor hij zijn volgend trajectje gaat doen
Je zou toch denken na 9 maanden dat hij iets verder zou komen.
Erik gaat zijn pushups doen
1, 2, 3, 4,5 etc etc
Dat is toch prima... het is in de loods juist leuk die verschillende karakters.. daardoor heb je af en toe reuring ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ben altijd blij dat iedereen anders is en ik ook mijn gekke zelf mag zijn, hoe een ander er ook over denkt. En soms schaaf ik mezelf bij
Ooh oké, zitten iets van gewichtjes in?quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens Isaac extra belasting bij het hardlopen.
Dat kan er nog in,hij had het over metalen platen,quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké, zitten iets van gewichtjes in?
oh ja gebarentaal..ik kon niet op dat woord komen en maakte er doventaal vanquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Haha tussendoor even wat gebarentaal..
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter deze volgorde dan andersom.. de broos douchen en tutten eerst een uurtje om daarna de hele dag stoer doen met zoveel mogelijk gewichten en zo...
Hij heeft zijn eigen systeem en wijkt daar niet echt vanafquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat heeft het buiten dat voor functie?
[..]
Hij doet volgens mij altijd hetzelfde... hij voert het niet op...
Doventaal is toch ook prima..quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh ja gebarentaal..ik kon niet op dat woord komen en maakte er doventaal van
Hij heeft echt z'n vaste routine... dat zie je bij meer dingen..quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen systeem en wijkt daar niet echt vanaf
Dat hoort wel bij iemand die autisme heeft, als hij dat al heeft want ik ben geen dokter natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft echt z'n vaste routine... dat zie je bij meer dingen..
Dat zou zo maar kunnen Dot maar ik heb er ook geen verstand van.. dus kan er niks zinnigs over zeggen...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoort wel bij iemand die autisme heeft, als hij dat al heeft want ik ben geen dokter natuurlijk
Maar het lijkt er wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |