Ik zou het afronden naar 850.000 mooi rond bedrag, kunnen ze nog wat Zalando kleertjes kopen enzo.. en beetje make-up, gympjes, goud, zilver...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:55 schreef Dotteke het volgende:
¤857.100 in de pot 15 deelnemers en nog 76 dagen te gaan tot 31 augustus
Er kan nog meer af(bij) en kan nog veel meer af (bij)quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou het afronden naar 850.000 mooi rond bedrag, kunnen ze nog wat Zalando kleertjes kopen enzo.. en beetje make-up, gympjes, goud, zilver...
Dan is dat morgenochtend weer een verrassing...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Eunice leest niet voor, ze doet oefeningen uit het boek, nieuw standjes leren
Ik hoor alleen vogeltjes fluiten en een vliegtuig, op de slaapstreams hoor ik nietsquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Doet er 1 heel erg z'n best met snurken...
Diegene was uitgesnurkt...het is een Jappie snurk volgens mij, hij is weer begonnen...quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor alleen vogeltjes fluiten en een vliegtuig, op de slaapstreams hoor ik niets
HIj gaat beginnen met een kozijn aan te tikken, dan loopt hij naar de andere kant en tikt de paal aanquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Zou Erik gaan sporten, de korte broek is er al...
IK vind dat altijd zo leuk. Eerst de post van de deur aantikken en dan gaan lopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Haha ja hoor Dot.... eerst de paal en dan.. hatsjikidee..
Kunnen idd metalen platen in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Wat was dat voor ding wat Isaac gisteren aan/om had... leek wel een kogelvrij vest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |