Ja dat blijf je houden, we lusten ook allemaal geen spruitenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe is net Rivella..![]()
Het is wel grappig hoe we allemaal van mening verschillen wat betreft de bewoners..
Ik kan me kapot lachen om Marciano alleen dat lachje al. .. ik merk dat ik me ga ergeren aan de Rupieclan... van mij mogen er zoveel winnen...
Neej gelukkig niet... haha.. spruiten...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat blijf je houden, we lusten ook allemaal geen spruiten![]()
Ik ben die woede uitbarstingen van hem nog niet vergeten. Vind het ook een beetje een zeurdert. Wel leuk hoe hij steeds tegen Babette ingaat.
Op naar het voorlezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Nu is het tijd voor een vers kopje thee..
Die gaat Erik straks gebruiken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Die theezak die nog in dat glas zit, lekker een blindgier geven... dat is een vliegentheezak...bléh
Dat schijnt goed voor je te zijn, ik wist het ook niet, maar las er laatst iets over.quote:
Ja is ook goed warm water eigenlijk moet je dat drinken voor je iets anders eet of drinkt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt goed voor je te zijn, ik wist het ook niet, maar las er laatst iets over.
Het zou de darmen ontspannen, waardoor verstoppingen minder makkelijk kunnen voorkomen. Ook stimuleert warm water drinken naar verluidt de bloedsomloop en het maakt zelfs energieker.
Ooh dat klinkt interessant... vooral dat energieker...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt goed voor je te zijn, ik wist het ook niet, maar las er laatst iets over.
Het zou de darmen ontspannen, waardoor verstoppingen minder makkelijk kunnen voorkomen. Ook stimuleert warm water drinken naar verluidt de bloedsomloop en het maakt zelfs energieker.
Op je nuchtere maag dus...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goed warm water eigenlijk moet je dat drinken voor je iets anders eet of drinkt.
Ja inderdaad, op de nuchtere maag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goed warm water eigenlijk moet je dat drinken voor je iets anders eet of drinkt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op de nuchtere maag.
En uit een appelmoespot, net als Eunice![]()
Dat drinkt voor geen meter, hoe ze nu bij komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op de nuchtere maag.
En uit een appelmoespot, net als Eunice![]()
Beter dan die vieze stinkbekers met al die stukjes eruit...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat drinkt voor geen meter, hoe ze nu bij komen
We hebben slapende mensen in beeld we mogen Eunice niet horen voorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |