Haha ongelooflijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren het gaat echt heel sneaky en als die twee naar beneden kijken krijgt hij de kans.
Wie Janet of Mirthe.. of allebei misschienquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
Marciano spreekt Mirthe erop aan dat ze in een rokje sport,
Haar broekjes zijn vies zegt ze,
Janet zegt dat ze er dan een even op de hand uit had kunnen wassen.
Nee zegt Mirthe dat vind ik vies.
Apart mens hoor, ik blijf er bij.
allebei eigenlijk wel maar in dit geval bedoelde ik Mirthequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie Janet of Mirthe.. of allebei misschien![]()
Janet wast haar onderbroek vaak onder de douche.. daar sprak ze in het begin ook iedereen op aan om te doen want dan hoefden ze niet zoveel wassen te draaien. Ik vind het echt vies en niet hygiënisch.. echt weer iets voor Janet.
Ik heb ook het idee dat hij het lekker vindt en van geniet want anders doe je dat toch niet?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren het gaat echt heel sneaky en als die twee naar beneden kijken krijgt hij de kans.
Die tic heeft ze denk over gehouden omdat ze voor EJVJL in die pipo wagen woonde, daar moestquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie Janet of Mirthe.. of allebei misschien![]()
Janet wast haar onderbroek vaak onder de douche.. daar sprak ze in het begin ook iedereen op aan om te doen want dan hoefden ze niet zoveel wassen te draaien. Ik vind het echt vies en niet hygiënisch.. echt weer iets voor Janet.
Volgens mij kun je nog beter die haarkammen hebben, is minder te zien. Ik vind het sowieso idioot om van je eigen haar een hele dikke bos te maken. Al dat nepgedoe is niet voor mij weggelegd, geef mij maar puur natural.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat hoor.. ik zie altijd of iemand die in heeft. Komt misschien omdat ik er heel veel mee heb gewerkt maar ik vind het altijd zichtbaar.. heb het zelf ook nooit gehad.
Echt nergens aan mee.. alleen als ze echt moet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die Zoe doet echt nooit ergens aan mee hè?
Ja zou heel goed kunnen.. zie je trouwens wel aan alles wat ze doetquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die tic heeft ze denk over gehouden omdat ze voor EJVJL in die pipo wagen woonde, daar moest
ze ook alles op de hand wassen.
Daar moest ik óók meteen aan denken!quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan niet die rok uit doen als je er een kort broekje onder aan hebt
Die loopt alleen maar ´mooi´ te wezen en kijkt 100x per dag in een spiegel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die Zoe doet echt nooit ergens aan mee hè?
Sommige dingen vind ik wel mooi maar van alles wat zij heeft is echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog beter die haarkammen hebben, is minder te zien. Ik vind het sowieso idioot om van je eigen haar een hele dikke bos te malen. Al dat nepgedoe is niet voor mij weggelegd, geen mij maar puur natural.
Wie weet is het zo'n dun tricot broekje, en wil ze niet dat de andere kunnen liplezen....quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan niet die rok uit doen als je er een kort broekje onder aan hebt
Die is inderdaad geen luxe gewend en heeft allerlei trucjes achter de hand om dingen op te lossen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die tic heeft ze denk over gehouden omdat ze voor EJVJL in die pipo wagen woonde, daar moest
ze ook alles op de hand wassen.
Ook haar opmaak is heel erg onnatuurlijk en lijkt wel een masker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik wel mooi maar van alles wat zij heeft is echt afschuwelijk.
Ze denkt mooi te wezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die loopt alleen maar ´mooi´ te wezen en kijkt 100x per dag in een spiegel.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet is het zo'n dun tricot broekje, en wil ze niet dat de andere kunnen liplezen....
of haar platvoet kan zien
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet is het zo'n dun tricot broekje, en wil ze niet dat de andere kunnen liplezen....
of haar platvoet kan zien
Het is hem allemaal niet..quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook haar opmaak is heel erg onnatuurlijk en lijkt wel een masker.
En waarom de hele tijd die microfoonquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
Van die zelfverklaarde fitnesstrainers doet Marciano zelf weinig buiten.
Binnen doet hij wel wat tillen en optrekken.
Dat is het ook en soms denk ik wel eens dat ze dat hier voor Isaac doet, want daar doet ze alles voor. Volgens mij vindt Isaac het trouwens óók erg lelijk. Waarom zegt haar bestie Babs hier eigenlijk niets van?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denkt mooi te wezen![]()
Ze is gewoon niet zo mooi en met die wimpers en extensions en al die make-up wordt het echt niet mooier.
Ik heb ze één keer gezien toen ze haar nep wimpers en extensions er uit had om de volgende dag alles opnieuw te doen en toen zag ze er een stuk mooier uit. Je zag haar ogen ook een heel stuk beter.
Eigenlijk best triest als je denkt dat allemaal te moeten doen.
Zal niet goed zijn voor zijn hart?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
Van die zelfverklaarde fitnesstrainers doet Marciano zelf weinig buiten.
Binnen doet hij wel wat tillen en optrekken.
Klachten gehad van de regie dat hij te veel en te vaak fluisterdquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarom de hele tijd die microfoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |