Iedereen ziet dat behalve zijzelfquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Je kan echt goed die extensions goed zien zitten bij Zoé
Ik snap het ook niet, maar ik snap wel meer bij haar nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat behalve zijzelfniet te geloven dat je al die aftandse zooi mooi kan vinden.
Niet even fris douchen als je zo inde zon hebt staan springenquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
Moraima rechtstreeks van het sporten naar de Rummikub..
Dat is met meer dingen, je doet iets om er voor je gevoel beter uit te zien maar je bewerkstelligt het tegenovergestelde, echt geen gezicht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Vind het net allemaal vliegen in der haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Hij?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hij vreet nu sneaky uit zijn gok, ik zou er niet tegenover kunnen zitten sorry.
Ze zijn daar niet zo van het douchen geloof ikquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet even fris douchen als je zo inde zon hebt staan springen
Veel mensen hebben dat hoor.. ik zie altijd of iemand die in heeft. Komt misschien omdat ik er heel veel mee heb gewerkt maar ik vind het altijd zichtbaar.. heb het zelf ook nooit gehad.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is met meer dingen, je doet iets om er voor je gevoel beter uit te zien maar je bewerkstelligt het tegenovergestelde, echt geen gezicht.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:23 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Vind het net allemaal vliegen in der haar
Moraima doucht wel elke dag hoor maar meestal later in de middag of in de avond.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet zo van het douchen geloof ik
Oké dacht ik al maar ja toch heel vreemd want hij zit met Morrie en Sas aan tafel. Hoe denkt hij dat dan onopgemerkt te doen.quote:
Waarom dan niet die rok uit doen als je er een kort broekje onder aan hebtquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe mag van Marciano niet meer in een korte rok sporten Maar ze heeft er wel een korte broek onder
Ik zag het gebeuren het gaat echt heel sneaky en als die twee naar beneden kijken krijgt hij de kans.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Oké dacht ik al maar ja toch heel vreemd want hij zit met Morrie en Sas aan tafel. Hoe denkt hij dat dan onopgemerkt te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |