Veel succes voor haar dan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga toch proberen voor manager te gaan zegt Babbel, o dan steun ik je zegt Zoe...ja Zoeiezoe zegt Babbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was er ook niet bang voor verzekerd ze zichzelf dat ze tot de laatste maand door kanquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga toch proberen voor manager te gaan zegt Babbel, o dan steun ik je zegt Zoe...ja Zoeiezoe zegt Babbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd dan of ze genoeg stemmen kan krijgen. Ice heeft haar door dus zal op immi gaan en morrie en rupi ook. Bern wilde ook die zal de andere stemmen krijgen . Heeft ze alleen Zoë.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:25 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze Moraima geleerd. Een donkerder rondje om de neustip en een streepje langs de neus en dat moet je dan vervagen en dan lijkt je neus minder breed.. alleen dan moet je het wel goed uitvegenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft ze op haar neus?
[ afbeelding ]
We gaan het zien, hoop dat het niet lukt, zal ze van op kijken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan of ze genoeg stemmen kan krijgen. Ice heeft haar door dus zal op immi gaan en morrie en rupi ook. Bern wilde ook die zal de andere stemmen krijgen . Heeft ze alleen Zoë.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze Moraima geleerd. Een donkerder rondje om de neustip en een streepje langs de neus en dat moet je dan vervagen en dan lijkt je neus minder breed.. alleen dan moet je het wel goed uitvegen
Tijd voor de zoemerquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
En Moraima staat weer zoals afgesproken te sporten
Respect dat ze het volhoudt, had ik niet verwachtquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
En Moraima staat weer zoals afgesproken te sporten
quote:
Ja jammer dat het misluktequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat was echt leuk toen ze haar aan de muur wilde hangen![]()
Janet zegt ,goed dat je het zegt want zo ervaar ikhet nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Eunice zegt dat men Janet heel erg negatief vindt
En ze geeft wat voorbeelden.
Behalve haar broerquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet zegt ,goed dat je het zegt want zo ervaar ikhet niet
5 minuten later: kun je nagaan,zo is heel de familie.
Dat is gezellig op een feestjequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet zegt ,goed dat je het zegt want zo ervaar ikhet niet
5 minuten later: kun je nagaan,zo is heel de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |