abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2023 @ 17:49:53 #26
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209511236
Dat met die rechter zal wel meevallen.

0 rechterlijke uitspraken gevonden op het trefwoord spraypay.
En geen relevante uitspraken met El Caballo of fast and furious scooters.

Blaffen en bijten enzo.

Annuleren, niet betalen, niet ingaan op dreigementen.
Dum de dum
pi_209511241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:29 schreef futzeputze het volgende:

[..]
Dankjewel. als ze hier geen gehoor aan geven dan toch maar naar de rechter, heb toevallig een familielid die hier met veel plezier werk van zou maken
Bij de kantonrechter heb je geen advocaat nodig en griffierechten daar is peanuts. Ik ken iemand die nog voor bedragen van ¤25 zaken op de rol heeft laat zetten, puur om kutbedrijven terug te pakken.
pi_209524283
Broer @TS

Ik zou uitkijken

Check deze Al Capone, denk de eigenaar. Straight up gangster.
pi_209525848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:24 schreef streamjohan het volgende:
Broer @:TS

Ik zou uitkijken

Je moet wel echt een tyfus hekel hebben aan je geld als je hier 5000? euro voor wilt betalen.

Al moet ik zeggen dat zo'n e-scooter me wel leuk lijkt om eens aan te schaffen. Lekker langs het water ermee
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_209543539
Wel opvallend dat er zoveel mensen zo snel willen annuleren bij deze winkel. Richten ze zich op de onderkant van de samenleving (ook gezien de naam van de winkel)?
  zaterdag 17 juni 2023 @ 15:19:20 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209543572
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:15 schreef Bucketlist het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel mensen zo snel willen annuleren bij deze winkel. Richten ze zich op de onderkant van de samenleving (ook gezien de naam van de winkel)?
Die leaseconstructie is wel kopen op afbetaling.
The love you take is equal to the love you make.
pi_209583194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:24 schreef streamjohan het volgende:
Broer @:TS

Ik zou uitkijken

De eigenaar is een Derck Postema. hij is te zien op deze video.

quote:
Na het bestellen krijg je pas te horen dat 2-6 weken levertijd eigenlijk 8 weken+ is, sommige mensen zelfs langer.

Lease contract is nog niet geannuleerd vanuit hun kant maar vanuit een juridisch adviseur gehoord dat ze geen andere keuze hebben mits ze problemen willen krijgen met SprayPay. Ik heb tot nu toe niks betaald en ga het ook zo houden. Dom van me dat ik in zee ben gegaan, achteraf gezien zijn de nep reviews wel heel overduidelijk.
pi_209583233
Dubbel gepost
pi_209585076
quote:
Richten zich in elk geval op mensen die niet even via Google kijken met wat voor paupertoko ze te maken hebben. Al die nepreviews kijkt iemand met een beetje verstand ook wel doorheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')