24 sec en nog watquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:08 schreef Limbus het volgende:
[..]
Heb de tijd even gemist! Weet iemand die
Ja goeie zegt ze dadelijk. Echt irriquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:21 schreef Limbus het volgende:
Zoë weer zo arrogant en ongeīnteresseerd pff
Boeie bedoel ikquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja goeie zegt ze dadelijk. Echt irri
Maar het past toch niet dus tja ik vond het wel ff geinig dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Manager neemt het ook lekker serieus...
quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef ChocoFan het volgende:
Het past toch niet dus ze trekt het niet helemaal aan allemaal 1 been in een broekspijp, 1 arm in het jasje enz
Ja oké maar dat weet je van te voren een doe je alleen mee voor de lol..quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar het past toch niet dus tja ik vond het wel ff geinig dan.
Appels pletten met de handquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice nu over een challange met appels, Erik legt het uit maar ik hoorde het niet goed
Appels pletten met de hand, volgens Erik is het haalbaar......misschien....quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice nu over een challange met appels, Erik legt het uit maar ik hoorde het niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |