ik vind haar zo schijnheilig doen richting Moraima, zoveel over haar te vertellen tegen anderen maar ze knuffelt Moraima telkens 'plat'.... dat vind ik zo..... eliminatiewaardigquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:29 schreef danaqui het volgende:
Wat staat Babs weer belachelijk te doendenkt dat ze heel wat is
Ik heb dat tafereeltje ook gezien en ik dacht dat ze dat deed zodat het leek alsof ze zich had afgespoeld voor het zwemmen...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:20 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
ik heb vanmorgen verbaasd zitten kijken naar Janet die met een handdoek wapperend naar buiten kwam, naar de tuinslang liep, daar haar handen nat maakte, ze door haar haren haalde en toen weer terug liep.... ze zag eruit of ze net onder de douche vandaan kwam.. heel apart, zou ze dit dagelijks zo doen?
Dat dusquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar zo schijnheilig doen richting Moraima, zoveel over haar te vertellen tegen anderen maar ze knuffelt Moraima telkens 'plat'.... dat vind ik zo..... eliminatiewaardig
ja dat zou best weleens kunnen, maar volgens mij is ze niet gaan zwemmen..... Janet is dus goed in 'schijnbewegingen'quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat tafereeltje ook gezien en ik dacht dat ze dat deed zodat het leek alsof ze zich had afgespoeld voor het zwemmen...
Nee dat klopt, dat was het plan maar ze moest nog van alles doen .. dus geen tijd voor het zwembad uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat zou best weleens kunnen, maar volgens mij is ze niet gaan zwemmen..... Janet is dus goed in 'schijnbewegingen'![]()
Net als met haar tandenborstel in de beker naast haar bed..
Dat zei ik alquote:
Ze weet het met stijl te brengenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de productie hier meer mee verdiend dan wat hun aan eten krijgen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |