Nee, is nooit geld voor de huishoudpotquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wat ze kunnen verdienen met die challenge?
Ik zou passenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
als het zo'n goedkoop pak is van synthetisch materiaal, krijg je de zweetlucht er ook nooit meer uit.
Goor idee hoor ,
Dan moet Wendy er iets van zeggen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Eric blijft proberen om dat pak snel aan te trekken. Nu 31.92 seconden.
Je kan aan de koppies van Wendy zien dat ze liever niet hebben dat Eric dat pak aan trekt.![]()
Maar ja. Hij heeft alle recht.
I know, daarom was ik er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is nooit geld voor de huishoudpot
Sasha ook. Die vergat ik erbij te typen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet Wendy er iets van zeggen.
En Wendy kijkt sowieso altijd moeilijk
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drankquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, daarom was ik er wel nieuwsgierig naar.
Misschien 16 broden.
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.quote:
Belonen met drank is geen goed idee, volgens dat Twiter filmpje hierbovenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drank
Ja daar hebben ze het vaak over gehad eergisteren en gisteren, hopelijk wordt het verhoord...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed iets voor de poolparty, vlees voor de BBQ of drank
Ik denk gewoon dat hij zichzelf wil verbeteren, dat willen ze allemaal, daarom zijn ze ook aan het oefenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.
wel een goede instelling bij deze challengesquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan het echt niet uit staan als anderen beter zijn dan hem/hij.
IK hoorde het net, Hoor niets bijzonders op dat filmpje eigenlijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belonen met drank is geen goed idee, volgens dat Twiter filmpje hierboven
Oh ja daarom krijgen ze daar ook geen ventilators aan het plafond.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
De Febo moet gewoon een vliegenlamp in de keukenplaatsen boven op de koelkast. ,( maar dan zullen de stoppen er wel er wel weer uitvliegen in die gammele loods)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |