Dat klopt, maar je hoort daarover ook wel wat als ze een bewoner bespreken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
We zien niet altijd iedereen die onder de douche gaat, zo zien we moraima ook niet vaak.
Het is net het moment waarop ze gaan douchen en of de streams daar op staan op dat moment
toevallig gister avond laat, zag ik voor het eerst Toen sprak ze ook met de camera, ben je vrouw of man vroeg zequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
We zien niet altijd iedereen die onder de douche gaat, zo zien we moraima ook niet vaak.
Het is net het moment waarop ze gaan douchen en of de streams daar op staan op dat moment
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Het groepje had Erik en eventuele andere stinkerds uit moeten sluiten voor die challenge, het is gewoon smerig om dat pak aan te moeten trekken wanneer het naar zweet stinkt. Zorgen dat je niet stinkt of anders niet mee doen, maar daar is het nu te laat voor.
Ze hadden het ook even kunnen wassen, dat zouden ze gisteren avond ook even doen zeiden ze tochquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Het groepje had Erik en eventuele andere stinkerds uit moeten sluiten voor die challenge, het is gewoon smerig om dat pak aan te moeten trekken wanneer het naar zweet stinkt. Zorgen dat je niet stinkt of anders niet mee doen, maar daar is het nu te laat voor.
Heb je ooit een aap water en zeep zien gebruiken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen excuus om als een stinkaap rond te lopen.
Dat vroeg ze net ook al toen ze met de camera aan het sjansen wasquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
toevallig gister avond laat, zag ik voor het eerst Toen sprak ze ook met de camera, ben je vrouw of man vroeg ze
Ja, precies. Moirama gaat 's avonds heel laat douchen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je stinkt douche je niet en gebruik je geen deo Dot...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat dat wel kan, anders had het pak meteen al gestonken en dan hadden ze dat toch wel geroken en even kunnen wassen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.
Is de stank niet van iemand die er echt een keer kerstman in heeft gespeeld.
oh, dat zou ook nog kunnen. Ze hebben het inderdaad maar heel kort aan elke keer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat pak gaat stinken als ze het maar enkele seconden dragen.
Is de stank niet van iemand die er echt een keer kerstman in heeft gespeeld.
Hij zal geen last hebben van droge huid, dat is wel een voordeeltje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heb je ooit een aap water en zeep zien gebruiken?
Daarom doet Erik het ook niet.
Want die leven nog steeds. Of zoiets,
heeft Erik gezegd.
als het zo'n goedkoop pak is van synthetisch materiaal, krijg je de zweetlucht er ook nooit meer uit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan, anders had het pak meteen al gestonken en dan hadden ze dat toch wel geroken en even kunnen wassen.
Neinquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wat ze kunnen verdienen met die challenge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |