Erik, en die trekt ook telkens die broek zo hoog op in zijn kruis brrrrrquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
Het pak meurt Wendy zegt dat iemand die meurt het pak vaak heeft aangehad.... dat is wel goor hoor...
Ieuw je zou maar met die mensen wonen. Nou ik ga ff douchen, krijg er ineens zo’n behoefte aan.quote:
Ja dat vermoeden had ik al... ik snap niet dat mensen in deze temperaturen zich niet even fris en fruitig maken... als je alleen bent kan je lekker genieten van je eigen meur maar dat kan je je omgeving niet aandoen... de deo is ook ver te zoeken...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik, en die trekt ook telkens die broek zo hoog op in zijn kruis brrrrr
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het alleen wel lullig dat ze dat allemaal achter de rug doen van diegene, spreek die persoon gewoon aan die meurt.
wel meer dan signalen, het is gewoon eerlijk recht in zijn gezicht gezegd. Hij heeft er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.
Dat vind ik aso.. je hoort gewoon rekening te houden met je medebewoners...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof dat er naar Erik toe wel signalen zijn geweest, maar hij wuift dat gewoon weg.
hij luistert maar half en gaat eigenwijs verder. Maar hij gebruikt inmiddels wel deo, als is het niet vaak genoeg, en gaat wel even douchen voor hij het zwembad ingaat, maar dat is pas 1 keer gebeurd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze manquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik aso.. je hoort gewoon rekening te houden met je medebewoners...
Hij kon wel iets van autisme hebben......quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze man
Haha ja stronteigenwijs...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een aparte en vooral eigenwijze man
Ja dat is waar, dat heb ik hem ook zien doen... dat doet hij netjes..quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
Ik moest van de week wel lachen toen ze aan het klagen waren over teennagels die overal werden gevonden
en, dat moet je Erik nageven, hij knipt zijn nagels boven de prullenbak![]()
afgeknipte teennagels vinden, dat vind ik dan ook wel weer erg goor.
Ja, maar dat is geen excuus om als een stinkaap rond te lopen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij kon wel iets van autisme hebben......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |