abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209504649
https://www.telegraaf.nl/(...)anrandden-en-filmden

AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft de twee 27-jarige vrouwen, die op 2 mei 2020 een pizzabezorger in Alkmaar aanrandden in hoger beroep veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur. Naast de aanranding werden er opnamen gemaakt van de minderjarige koerier en werd het filmpje doorgestuurd. Ook krijgen zij twee weken voorwaardelijke celstraf.

Het hof acht medeplegen bewezen en geeft om die reden beide vrouwen een zelfde straf. De rechtbank veroordeelde in 2021 de vrouw die het filmpje maakte met een taakstraf van 120 uur. Haar vriendin die de puber betastte kreeg zestig uur.

Op die bewuste dag - in het begin van coronatijd - bestelden de vrouwen, beiden FHM-model, pizza’s rond het middaguur. Ze hadden al flink wat gedronken en lachgas gebruikt. Toen de jonge bezorger (17) de pizza’s afleverde zou hij naar binnen zijn gewenkt. Voor het hof zei de verdachte, dat ze de koerier toen bij zijn middel pakte. Daarop zou ze seksueel handtastelijk zijn geweest. Haar vriendin filmde alles vanaf het begin. Vervolgens zou een van de twee hebben gezegd: „Dit is onze droom, dit is jouw droom en laten we het werkelijkheid maken.” Waarop de bezorger zich uit de voeten maakte. Het gemaakte filmpje werd daarna doorgestuurd.

Het hof stelt in het arrest dat het in beginsel een onvoorwaardelijke gevangenisstraf passend vindt. Ook hekelt het hof het overrompelde en opdringerige gedrag van de vrouwen tegenover de koerier en houdt er rekening mee dat het voor de jonge man een ernstige inbreuk op zijn lichamelijke integriteit heeft gemaakt. Maar vanwege de persoonlijke omstandigheden van de vrouwen besluit het hof tot een taakstraf.

Roes
De vrouwen hebben nadat ze werden aangeklaagd zeer veel last van gehad van de zitting bij de rechtbank. De enige verdachte die aanwezig was bij het hoger beroep verklaarde dat ze de zaak voor de rechtbank als een roes ervaren heeft vanwege de enorme media-aandacht: „Het was net of het niet over mij ging.”

Beide vrouwen, die eerst in Alkmaar woonden, verblijven inmiddels in het buitenland, juist vanwege de (sociale) media: „Je hoeft mijn voornaam en pizza in te tikken en het hele verhaal komt naar boven.” De vrouw voelt zich niet vrij om hier werk te zoeken. Haar raadsman stelt dat de twee aan de digitale schandpaal zijn genageld na de rechtszaak. Ze liet weten erg veel spijt van het incident te hebben gehad.

Mijn mening.

Dus blijkbaar mogen hun een minderjarige betasten en net niet verkrachten omdat hij weg kon kruipen.

Moet je als twee mannen bij een meisje van 17 doen .
Dan kan je gelijk zitten en daarna zwart gemaakt op de internet als pedo.

Wel zo kan ik onze rechters weer .
Moet vast een d66 zijn geweest
pi_209504701
Dames zijn online zo zwartgemaakt dat ze noodgedwongen naar het buitenland zijn gevlucht, maar inderdaad als vrouwen zoiets doen is er geen online backlash? :?
pi_209504722
Whaaatt? Waarom overkomt mij dat niet? Is die pizzakoerier homo ofzo?
Cindy De Vuyst
pi_209504724
Als je als man echt geen zin hebt dan kan het wel erg lastig moment zijn?
pi_209504726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 01:06 schreef einzeinz het volgende:
Hij kan toch op ander type vrouw vallen? smaken verschillen?
pi_209504760
-Kansloos-

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2023 08:03:24 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209504940

Ik zou ook wegrennen. :r
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_209505171
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geile wijven, hoe heten ze? Ik denk overigens dat het gewoon een val was. Had die gast zijn broek laten zakken om te rampetampen dan hadden ze dat moment gefilmd en online gedeeld zonder dat er ook maar één handeling werd verricht. Die jongen de lul, hun een leuk filmpje. Dit zijn gewoon ordinaire aandachtshoeren wiens ‘leuke’ plannetje totaal gebackfired is. Hoef je dan ook totaal geen medelijden mee te hebben.
U MAD?
  woensdag 14 juni 2023 @ 06:20:04 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209505179
quote:
„Je hoeft mijn voornaam en pizza in te tikken en het hele verhaal komt naar boven.”
Daar Google ik ook altijd op, als ik iets meer van iemand wil weten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209505227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 01:06 schreef einzeinz het volgende:
quote:
Paniek
De jongen verklaarde na afloop boos en in paniek op zijn werk te zijn teruggekomen, waar hij begon te hyperventileren. In het verleden zou hij door een stiefvader zijn misbruikt en deze aanranding haalde daar de trauma's van naar boven, schrijft NH Nieuws.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)anrandden-en-filmden

..
pi_209505236
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice .
pi_209505246
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:') De droom van mijn leven zou uitkomen man.
pi_209505358
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 00:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
Vervolgens zou een van de twee hebben gezegd: „Dit is onze droom, dit is jouw droom en laten we het werkelijkheid maken.” Waarop de bezorger zich uit de voeten maakte.
-doe maar niet-

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2023 08:01:20 ]
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:20:49 #14
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209506332
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Holy..
Shit!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209506423
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Denk dat die bezorger, als hij ouder is, nog lang aan deze dag gaat denken.
Maar niet op de manier als nu...

:')
pi_209506439
En nu twee 27-jarige mannen die opzettelijk een 17-jarig meisje in de val lokken, betasten en dit filmen. Ook nice?

quote:
Beide vrouwen, die eerst in Alkmaar woonden, verblijven inmiddels in het buitenland, juist vanwege de (sociale) media: „Je hoeft mijn voornaam en pizza in te tikken en het hele verhaal komt naar boven.”
Ja, en dat geldt vast ook voor je slachtoffer. Je weet wel, waarvan je een filmpje hebt gemaakt dat heus nog wel ergens rondzwerft.
pi_209506519
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lekker man. :9

Was het mij overkomen dan bracht ik bij die 2 tot op de dag van vandaag nog minstens 3x in de week pizza. Desnoods uit eigen zak betaald.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209506592
Michelle de K. zou de deur voor het slachtoffer in een string en een badjas zonder beha hebben geopend, verdachte Cato van der K. gedroeg zich 'opdringerig'.

Wat is dit voor bizar verhaal joh. :9~
pi_209506598
Effe wachten….. Pizza, jeetje mooie dames maar ook wel gestoord van die dames om zoiets te doen , het hoort natuurlijk niet want ook mannen kunnen slachtoffer zijn van seksueel misbruik, in dit geval had de jongen een trauma en dan kan ik me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, ze waren ook met zijn tweeën wat ze een machtspositie geeft ten opzichte van die jonge knul
pi_209506624
Als ze er nu nog steeds mee bezig zijn is het wel een wat lage straf.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_209506627
Lieve hemel. @de_boswachter

quote:
De verdachte en de medeverdachte hebben die dag pizza’s besteld en het slachtoffer kwam deze pizza’s bezorgen. Het slachtoffer werd bij binnenkomst volkomen overrompeld door het opdringerige gedrag en de handelingen van de medeverdachte. De medeverdachte heeft het slachtoffer uit het niets betast en, over de kleding heen, over zijn geslachtsdeel gewreven en hierin geknepen. De verdachte heeft deze ontuchtige handelingen gefilmd.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBNHO:2021:9618
pi_209506677
quote:
Wat hier eerder wordt aangegeven, ze filmde dus alles, op moment dat hij er op in was gegaan had hij waarschijnlijk een probleem gehad
pi_209506834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat hier eerder wordt aangegeven, ze filmde dus alles, op moment dat hij er op in was gegaan had hij waarschijnlijk een probleem gehad
Eingelijk niet.
Hij is minderjarige en was pedofilie filmje geweest.
Snap dus ook niet dat niet word gebruikt als argument tijdens de rechtzaak.
  woensdag 14 juni 2023 @ 10:11:19 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_209506917
Ik herinner me dit nog, voor beide partijen echt eeuwig zonde dat die bezorger dus vanuit z’n jeugd slachtoffer van seksueel misbruik is. Als het net iemand anders was geweest was het nooit zo uit de hand gelopen, ofwel dromen komen uit ofwel een ongeïnteresseerde kerel slaat het af, etc.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 14 juni 2023 @ 10:15:49 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209506971
Tsja een persoons hemel is de ander persoons hel.

Nee is nee. Dat je als vrouw niet gewend bent nee te krijgen betekent niet dat het niet bestaat. Maargoed. De drugs zullen ook niet geholpen hebben.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')