Gelukkig niet tegen je tanden aanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
nam net een hap van de loempia, spuit er echt kokend heet water uit recht in me keel helemaal kokend heet pus
nou dat was mijn klacht
Zit teveel groente in.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Braddie hier al een recensie over ?
De loempia's van de AH zijn echt walgelijk slecht, zitten vol met kerrie ofzo. Die van de Lidl zijn erg goed te pruimen. Ze waren nog beter toen ze nog in de zwarte verpakking zaten, maar die ze nu hebben zijn ook goed te doen.quote:
In Duitsland samen met de ReWe al helemaal godenwinkels. Nederland is gewoon een verziekt land.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Het verstand van een stoeptegel. Haten op Aldi en Lidl.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef COVID-19 het volgende:
[..]AH is alleen in Nederland Aldi is wereldwijd.
Supermarkten verwarren met papierwinkelsquote:
Ja okay ze zijn samengevoegd met Delhaize en zitten ook in België. Wauw wat een prestatie. Aldi zit door de gehele EU zowat en zelfs daarbuiten in landen als China etc...quote:
Eens, de Schwarz Gruppe moet je niet onderschatten. Dat is het mooie aan Lidl, geen aandeelhouders en shit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 07:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
In Duitsland samen met de ReWe al helemaal godenwinkels. Nederland is gewoon een verziekt land.
Is geen afbakpizzaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Braddie hier al een recensie over ?
Wel een aandeelhouder; Dieter Schwartz en hij investeerd behoorlijk in van alles. Prima ventquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Eens, de Schwarz Gruppe moet je niet onderschatten. Dat is het mooie aan Lidl, geen aandeelhouders en shit.
Was dat niet de olie toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef 1marcelfilms het volgende:
nam net een hap van de loempia, spuit er echt kokend heet water uit recht in me keel helemaal kokend heet pus
nou dat was mijn klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |