Babet had er ook last van op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
De loods is heel hoog. En in de slaapkamers zie ik ze wel eens maar niet zoveel inderdaad. Misschien door de luchtverversers? Ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben de vuilnisbakken uit de keuken weggehaald daar kwamen volgens Janet de vliegen op af... klinkt ook wel logisch vooral met die hitte...
Ja en hou die schuifdeur gewoon dicht... en ik blijf zeggen een magnetisch vliegengordijn doet wonderen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.
Ze kan ook zo wazig kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy is soms net een verschrikt hertje met die grote ogen.
Janet riep dat ook, maar denk na gisteren dat er vandaag niet weer een challenge komt, tenzij het er 1 moet zijn die langer duurt, dus ook de uitbetaling.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:56 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben niks vandaag zegt Eunice, dus geen challenge zoals Babette dacht..
Ja....dag Eunicequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Iemand gehoord hoe Janet reageerde op Eunice?
Eunice gaf aan dat zij zich opeens niet lekker voelde, 'o, zijn deze wortels van jou?'
Met andere woorden, je valt dood neer, en Janet gaat gewoon door met waar zij mee bezig was, oke, beetje overdreven maar toch...
waarom is ze boos dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:24 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama ligt met een boos hoofd in de cabana.
Babette is al dagen over Moraima bezigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:41 schreef mootie het volgende:
Ik hoorde Bep eerder zeggen dat Morrie en Rupi het hoog in hun bol kregen ineens.
Hmm of dan toch rupi en Immi.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is al dagen over Moraima bezig
Het is een rustige dag, en met een steeds kleinere groep bewoners hebben ze bij de regie nu minder keuzes met volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |