Misschien schaamt ze zich ervoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komtquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Morgen is de challange in de ochtend, normaal in de middag dus Imadiddin denkt dat ze in de middag eenverdien opdracht krijgen
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komt
Nope werd omgezet in schuld, en bij de volgende verdienopdracht ingehouden. Was met Wendy en Zoe ook zoquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staat
Wat heeft dat x25 dan voor nut !?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..
Ja dat snap ik dan ook niet. Een gemiste kans ditquote:
Ging ook in een flits een beetje mis.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is een jurk aan het vermaken ik denk voor de poolparty
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging ook in een flits een beetje mis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]O die had ik dan gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik tik net nog ze draaien haar mooi uit beeld
![]()
Maar nee hoor jij hebt hem weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |