abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209486986
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:

[..]
Eunice wilde ook koken maar Wendy snoepte gelijk naar haar en zei ze al snel dan kok jij maar.

Wendy is ook wel echt een kattenkop vind ik.. vaak niet aardig en vliegt er meteen op als iemand iets zegt.
Ze heeft inderdaad vaak een erg kort lontje en is heel snel op haar teentjes getrapt.
pi_209487006
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik zit met dit weer hele dagen binnen ondanks mijn mooie overdekte terras. Het is gewoon loeiheet en binnen is het lekker fris. Is veel beter op mijn ouwe dag dan volop in de zon. Is voor niemand trouwens echt goed.
Dat ze daar nog niet aan een parasol of afdak hebben gedacht is mij een raadsel. In de loods schijnt het ook erg heet te zijn.
Groot gelijk want het is ook echt niet gezond.

Je hoort de bewoners idd ook vaak zeggen dat het binnen zo heet is. Zo klaagden ze in de winter dat het er ook niet echt warm werd en zaten heel vaak met hun jas aan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209487047
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad vaak een erg kort lontje en is heel snel op haar teentjes getrapt.
Op zich is het iemand die veel doet voor anderen en iedereen ook altijd helpt maar ik kom steeds meer tot de ontdekking dat het niet echt een aardig persoon is en ook best wel kan snauwen als het haar niet bevalt.

Eric kan het ook nooit goed doen bij haar en bijna bij alles wat hij zegt krijgt hij meteen een snep van haar.
pi_209487069
Ze zijn allemaal kookgroepjes aan het indelen voor deze week maar volgens mij gaat dat mis want ze praten allemaal naast elkaar heen :D
pi_209487185
Het lijkt wel ze weer steeds meer moeten beknibbelen op de boodschappen.. ze zijn met steeds minder mensen maar hebben ook veel minder te besteden.

Je zou denken dat het net andersom zou moeten zijn.

Ik heb ook nog steeds het idee dat de meesten die inkopen het niet goed doen.

Janet en Wendy pluizen meestal wel uit hoe ze het goedkoopste uit zijn maar als Marciano kookt dan is het bijna altijd hoger als wat zijn budget is. Die snoept er vaak toch wat extra euro’s bij.
pi_209487207
3 dagen amper eten of droog brood voor de drankjes van vrijdag l.

Ik wacht op de reactie van erik en isaak :)
pi_209487222
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:

[..]
Op zich is het iemand die veel doet voor anderen en iedereen ook altijd helpt maar ik kom steeds meer tot de ontdekking dat het niet echt een aardig persoon is en ook best wel kan snauwen als het haar niet bevalt.

Eric kan het ook nooit goed doen bij haar en bijna bij alles wat hij zegt krijgt hij meteen een snep van haar.
Ze mag Eric nu eenmaal niet met zijn zuinige en viezige oplossingen voor alles. Ik vond haar eerst erg aardig en recht voor z´n raap maar nu stoor ik me ook steeds vaker aan haar gesnauw. Haar emoties zitten ook dicht aan de oppervlakte en ze weet daar vaak geen raad mee. Dan is ze roodgloeiend boos. Snap dat niet van haar.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 13:00:34 #283
388664 crew  Dotteke
pi_209487229
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef woxxel het volgende:
3 dagen amper eten of droog brood voor de drankjes van vrijdag l.

Ik wacht op de reactie van erik en isaak :)
Begreep ik het toch goed, dacht al dit hoor ik niet goed _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209487230
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt wel ze weer steeds meer moeten beknibbelen op de boodschappen.. ze zijn met steeds minder mensen maar hebben ook veel minder te besteden.

Je zou denken dat het net andersom zou moeten zijn.

Ik heb ook nog steeds het idee dat de meesten die inkopen het niet goed doen.

Janet en Wendy pluizen meestal wel uit hoe ze het goedkoopste uit zijn maar als Marciano kookt dan is het bijna altijd hoger als wat zijn budget is. Die snoept er vaak toch wat extra euro’s bij.
Marciano is niet zo van de koopjes volgens mij. :N
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 13:02:46 #285
18653 crew  D.
pi_209487247
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ie een recept in zijn hoofd, en dan moet het precies zo, met alles erop en eraan :Y
  maandag 12 juni 2023 @ 13:03:53 #286
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209487261
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:

[..]

Misschien zat ze niet lekker in haar vel, deed hij haar denken aan iemand uit haar verleden, kan door zoveel factoren worden getriggerd, je weet het niet oO<
pi_209487275
[quote]0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef D. het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ie een recept in zijn hoofd, en dan moet het precies zo, met alles erop en eraan :Y

Daardoor wordt het eten ook duurder, soms kun je beter een beetje improviseren met wat er nog is en dat toevoegen aan de plannen die je had. Zo doe ik het tenminste.
pi_209487288
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Misschien zat ze niet lekker in haar vel, deed hij haar denken aan iemand uit haar verleden, kan door zoveel factoren worden getriggerd, je weet het niet oO<
Ze mist haar kids ook heel erg volgens mij en dat snap ik goed. De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.
pi_209487295
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze mag Eric nu eenmaal niet met zijn zuinige en viezige oplossingen voor alles. Ik vond haar eerst erg aardig en recht voor z´n raap maar nu stoor ik me ook steeds vaker aan haar gesnauw. Haar emoties zitten ook dicht aan de oppervlakte en ze weet daar vaak geen raad mee. Dan is ze roodgloeiend boos. Snap dat niet van haar.
Ik snap dat zich ergert aan Eric.. wie niet :X maar ik kan echt niet tegen mensen die snauwen om hun gelijk te krijgen. Dat deden er meer.. Kenzy Leila Jeff Kim kont Esther en noem maar op.. je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 13:08:14 #290
18653 crew  D.
pi_209487305
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En dat is nu juist waarom het eten duurder wordt
[..]
Daardoor wordt het eten ook duurder, soms kun je beter een beetje improviseren wat wat er nog is en dat toevoegen aan de plannen die je had. Zo doe ik het tenminste.
Ja, dat klopt, maar zo is Marciano niet :P

Daarnaast, ze hebben per persoon ongeveer eenzelfde budget als 'vroeger', maar hoe groter je in kunt kopen, hoe goedkoper, dus ze hebben nu minder waar voor hun geld :Y

En een manager die koekjes voor haarzelf koopt :7
pi_209487307
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Nee die is wat dat betreft niet snel tevreden en kan dan drammen zodat hij het dan nog voor elkaar krijgt. Was ook heel goed dat Wendy daar toen niet intrapte ^O^
pi_209487315
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef D. het volgende:

[..]
Idd het moet altijd op zijn manier.
pi_209487325
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik snap dat zich ergert aan Eric.. wie niet :X maar ik kan echt niet tegen mensen die snauwen om hun gelijk te krijgen. Dat deden er meer.. Kenzy Leila Jeff Kim kont Esther en noem maar op.. je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee.
Snauwen is ook helemaal nergens voor nodig, je punt word er echt niet duidelijker door.
pi_209487326
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Maar het is niet alleen bij Eric, ze doet dat bij velen. Bij sommige weer niet omdat ze dat dan weer niet durft denk ik.

Jammer want verder is het wel een leuke meid :Y
pi_209487333
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:08 schreef D. het volgende:

[..]
Ja, dat klopt, maar zo is Marciano niet :P

Daarnaast, ze hebben per persoon ongeveer eenzelfde budget als 'vroeger', maar hoe groter je in kunt kopen, hoe goedkoper, dus ze hebben nu minder waar voor hun geld :Y

En een manager die koekjes voor haarzelf koopt :7
En met minder kandidaten winnen ze ook minder geld met een spel natuurlijk.
pi_209487336
[quote]0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef D. het volgende:
[..]

Daardoor wordt het eten ook duurder, soms kun je beter een beetje improviseren met wat er nog is en dat toevoegen aan de plannen die je had. Zo doe ik het tenminste.
Ik heb het idee dat de meeste daar een recept in hun hoofd hebben en dan gaan kijken of daar iets van in de reclame is.

Ze kunnen beter eerst kijken wat er in de reclame is en dan daar een recept voor verzinnen.
pi_209487351
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat de meeste daar een recept in hun hoofd hebben en dan gaan kijken of daar iets van in de reclame is.

Ze kunnen beter eerst kijken wat er in de reclame is en dan daar een recept voor verzinnen.
Dat dus. ^O^
pi_209487353
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze mist haar kids ook heel erg volgens mij en dat snap ik goed. De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.
Zo is ze al sinds dag één :D is daar ook vaker gezegd onder elkaar den zo waren er ook velen die een hekel aan haar hadden.. maar goed die zijn gelukkig allemaal al thuis ;)
pi_209487371
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zo is ze al sinds dag één :D is daar ook vaker gezegd onder elkaar den zo waren er ook velen die een hekel aan haar hadden.. maar goed die zijn gelukkig allemaal al thuis ;)
O, is dat zo? Niet alles meegekregen doordat ik het van de verslagen en filmpjes moet hebben, heb geen streams. Toch jammer van dat vervelende trekje van haar, vind haar verder een toffe meid.
pi_209487382
Ik snap ook niet waarom ze nog geen fruitplanten hebben besteld of een aardappel kn de grond hebben gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')