Daarom is ze gecast.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
Filmpjes bekeken en krijg steeds grotere aversie tegen die grote kleuter Zoe. Altijd over mannen praten en niet serieus met de spelletjes meedoen zoals het pijl en boogspel. waarom zit die kleuter daar eigenlijk, alleen voor de aandacht vrees ik.
Icequote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Marciano en Jasper zijn een parcour aan het uitzetten. Het lijkt er op dat het toch iets met autootjes te maken heeft als ik ze hoor praten
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Rare regels in de loods : op muren schrijven 10.000 en gele kaart. Op vloer schrijven mag wel.
Rummikub en kaarten mag niet tegelijk. Twee verschillende spelletjes ook niet . Maar twee groepen tegelijk klaverjassen mag wel. Slapen overdag mag niet behalve sas en Janet. In cabana wordt veel geslapen overdag.
Microfoon moet altijd om. Bep 'vergeet" dat ding dagelijks. Of fluisterde onhoorbaar
Ik zelf ook hoor.. lekker de hele dag de deuren de luiken dicht want dat scheelt echt een heleboel warmte die binnenkort.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:35 schreef lojanda het volgende:
Ze zoeken steeds meer de schaduw op want het is veel te heet.
Ik versta hem sowieso niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Rupert een zin kan zeggen zonder te smakken.. of hij nu iets in zijn mond heeft of niet.
Eunice wilde ook koken maar Wendy snoepte gelijk naar haar en zei ze al snel dan kok jij maar.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Janet wil niet koken heeft ze aangeven
Moraima kan niet koken, volgens mij gaan Wendy en Zoë het nu doen.
Ik ook niet.. hij praat zo snel en slikt de helft in.quote:
Ik zit met dit weer hele dagen binnen ondanks mijn mooie overdekte terras. Het is gewoon loeiheet en binnen is het lekker fris. Is veel beter op mijn ouwe dag dan volop in de zon. Is voor niemand trouwens echt goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zelf ook hoor.. lekker de hele dag de deuren de luiken dicht want dat scheelt echt een heleboel warmte die binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |