En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf kokenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:01 schreef engine het volgende:
Ciano en Bern willen graag dat er wat meer persoonlijk ingekocht wordt.
Volgens mij alleen voor het ontbijt.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf koken
Het ging in het geval van Bern over brood en Ciano om kwark.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf koken
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging in het geval van Bern over brood en Ciano om kwark.
Ja ze gaan iets doen met kleine autootjesquote:Op maandag 12 juni 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Jasper en Isaac tekeken een parcours op de grond? Gaan ze weer iets racen?
Rupert denk ik maar ik ben niet zeker.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette, Sasha en Marciano roddelen over iemand, bij wie ze zijn kop op het hakblok willen hebben.
WIE is dat?
Of zou ze Isaac bedoelen?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Volgens Babette is er iemand die nu het zelfde negatieve gedrag als Jeffrey laat zien.
Rupi volgens mij.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Volgens Babette is er iemand die nu het zelfde negatieve gedrag als Jeffrey laat zien.
Vroeg het mij ook af ik dacht Rupertquote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette, Sasha, Janet en Marciano roddelen over iemand, bij wie ze de kop op het hakblok willen hebben.
WIE is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |