Ik vind het maar weinig voor een bord pastaquote:Op zondag 11 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan ze krijgen een behoorlijk bord vol eten voor geschoteld
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeldquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Borden blijven idd steeds net zo vol als in t begin
Beter scheppen ze nu zelf gewoon opquote:Op zondag 11 juni 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeld
O echt? Kan daar drie dagen mee doenquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het maar weinig voor een bord pasta
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal etenquote:
In het weekend meestal heel rustig en het is ook best warm, te warm om je druk te maken zullen ze wel denken.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:25 schreef Witborst het volgende:
Wat een sensatie nu in de loods.
Lijkt wel het rust huis.
Hier bij het bejaarde huis is er nog meer leven!
Met zn benen uitstrekt op een zitjequote:Op zondag 11 juni 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal eten
Janet en Isaac eten op de cabana Euncie en Jasper zit ik aan de bar zitten en Rupert ligt half te eten
Ze moet gewoon het beter doen ( volgens haar dan)quote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
Zelfs Tiano kan maar net bij zn bord, zittend aan de hoge bar ... Hij kan het bijna zo zn mond in schuiven
Wat is daar dan zo aso aan, het is daar luilekkerland voor ze, ze zitten relaxt te eten.quote:
Beetje muziek wat drank, hapjes klaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:38 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zei dat hij denkt dat maandag, dinsdag EN woensdag de toeter gaat (hij denkt waarschijnlijk aan zijn poolparty op vrijdag)
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraaptquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...quote:Op zondag 11 juni 2023 18:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraapt
Vooral ook omdat ze vaker mindere tijden kennen of gekend hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |