Zie Mirthe al de gehele dag in hetzelfde lopen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
ZOë loopt makkelijk drie dagen in het zelfde Mirthe is de hele dag bezig met mooi zijn , ze is de hele dag bezig met de camera's Euh dat herken ik niet in Mirthe
Met Moraima heeft ze het meeste gelachen zegt Janet
Babette is met een interview bezig lijkt wel
Vanochtend had ze een ander broekje aanquote:Op zondag 11 juni 2023 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Mirthe al de gehele dag in hetzelfde lopen.
Ze doet wel eens wat anders aan als ze iets gaat doen.
Lange broek, kan ook zijn dat ze er in slaapt, maar met het eerste spel had ze het broekje die ze nu draagt al aan.quote:
Ik ben niet zeker of Mirthe wel weet dat er camera's hangenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
ZOë loopt makkelijk drie dagen in het zelfde Mirthe is de hele dag bezig met mooi zijn , ze is de hele dag bezig met de camera's Euh dat herken ik niet in Mirthe
Met Moraima heeft ze het meeste gelachen zegt Janet
Babette is met een interview bezig lijkt wel
IK vermoed dat ze een keer klaar zijn met die soort spelletjes doen steedsquote:Op zondag 11 juni 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Zou daar niet nog een keer iets organiseren, ze hebben totaal geen interesse en doen ongeīnteresseerd mee.
Zag je al met die zwembad spelletje van Eunice
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, het zijn best ook wel lullige spelletjes.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze een keer klaar zijn met die soort spelletjes doen steeds
Voor een keertje wel leuk, maar ze doen het best wel veelquote:Op zondag 11 juni 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, het zijn best ook wel lullige spelletjes.
SOrry, ZIe ik het weer verkeerd ,ik dacht stukjes fruit heb de bereiding niet gezien zag dat ze Jasper de eerste gafquote:
Borden blijven idd steeds net zo vol als in t beginquote:Op zondag 11 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan ze krijgen een behoorlijk bord vol eten voor geschoteld
Ik vind het maar weinig voor een bord pastaquote:Op zondag 11 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan ze krijgen een behoorlijk bord vol eten voor geschoteld
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeldquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Borden blijven idd steeds net zo vol als in t begin
Beter scheppen ze nu zelf gewoon opquote:Op zondag 11 juni 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeld
O echt? Kan daar drie dagen mee doenquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het maar weinig voor een bord pasta
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal etenquote:
In het weekend meestal heel rustig en het is ook best warm, te warm om je druk te maken zullen ze wel denken.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:25 schreef Witborst het volgende:
Wat een sensatie nu in de loods.
Lijkt wel het rust huis.
Hier bij het bejaarde huis is er nog meer leven!
Met zn benen uitstrekt op een zitjequote:Op zondag 11 juni 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal eten
Janet en Isaac eten op de cabana Euncie en Jasper zit ik aan de bar zitten en Rupert ligt half te eten
Ze moet gewoon het beter doen ( volgens haar dan)quote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
Zelfs Tiano kan maar net bij zn bord, zittend aan de hoge bar ... Hij kan het bijna zo zn mond in schuiven
Wat is daar dan zo aso aan, het is daar luilekkerland voor ze, ze zitten relaxt te eten.quote:
Beetje muziek wat drank, hapjes klaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:38 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zei dat hij denkt dat maandag, dinsdag EN woensdag de toeter gaat (hij denkt waarschijnlijk aan zijn poolparty op vrijdag)
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraaptquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...quote:Op zondag 11 juni 2023 18:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraapt
Vooral ook omdat ze vaker mindere tijden kennen of gekend hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |