abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2023 @ 09:03:45 #1
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_209472986
In december 2022 deze powerbank gekocht: https://www.bol.com/nl/nl(...)15.19.ProductPageUrl

Probleem: hij laad bij aansluiting aam het stopcontact niet meer op. Ik heb al met een micro-USB-kabel geprobeerd de powerbank aan te sluiten en met een USB-C-kabel geprobeerd de powerbank aan te sluiten en bij aansluiting met een USB-C-kabel brand er geen enkel lichtje en bij aansluiting met een micro-USB-kabel brand er één lichtje constant. Ik kan ook geen telefoon er mee meer opladen. Wat is er aan de hand?
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_209473146
Bol mailen dat is stuk is en garantie claimen, verder moet je vooral niets doen
  zondag 11 juni 2023 @ 19:29:02 #3
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209479989
Te ver ontladen, waardoor het beveiligingscircuit in werking getreden is?
Laat em eerst enkele uren aan een lader hangen, misschien dat ie dan herstelt.

Lithium batterijen kunnen instabiel worden als ze te ver ontladen zijn. Daarom bevatten ze een beveiliginscircuit:
de eerste circuits schakelden de batterij volledig uit wanneer het voltage te ver zakte. Maw dan was de batterij dood, niet meer te gebruiken. Sommige nieuwere circuits laten toe om (als het voltage niet te ver gezakt is) de batterij "te herstellen" door ze langzaam op te laden. De batterij lijkt dan dood, maar na enkele uren aan de lader zou ze weer normaal moeten werken.
are we infinite or am I alone
pi_209491985
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
Te ver ontladen, waardoor het beveiligingscircuit in werking getreden is?
Laat em eerst enkele uren aan een lader hangen, misschien dat ie dan herstelt.

Lithium batterijen kunnen instabiel worden als ze te ver ontladen zijn. Daarom bevatten ze een beveiliginscircuit:
de eerste circuits schakelden de batterij volledig uit wanneer het voltage te ver zakte. Maw dan was de batterij dood, niet meer te gebruiken. Sommige nieuwere circuits laten toe om (als het voltage niet te ver gezakt is) de batterij "te herstellen" door ze langzaam op te laden. De batterij lijkt dan dood, maar na enkele uren aan de lader zou ze weer normaal moeten werken.
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, soms werkt het, meestal niet.. zeker niet als de voltage onder 60% van de volledige voltage zit (dus als een 12v accu onder de 7-8v zit istie amper meer te redden, maar bij 9-10v is het mij nog wel eens gelukt).
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')