abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 10:09:46 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_214077398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Wel tot Arnhem last van file gehad.
Terwijl Vitesse snelheid betekent.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214077465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Terwijl Vitesse snelheid betekent.

ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 10:18:30 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_214077470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:17 schreef linebear het volgende:

[..]
ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
Is nog niet ingetrokken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 13:14:37 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214079327
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214089239
Vanavond weer! Zin in. Meer mensen die 2x gaan?
pi_214089303
Vanavond!
Donderdag niet geweest, ik begreep dat toen 'Cover me' en 'The river' voorbij kwamen. Die zou ik heel graag nog eens horen, maar hij heeft zoveel goede nummers.
...
pi_214098361
Tussen 20.00 uur en 21.00 uur heeft het flink geregend, maar uiteindelijk had het ook wel wat. In eerste instantie baalde ik dat de poncho’s al om 19.30 uur op waren bij de bar, maar het zorgt wel voor een apart sfeertje.

9 andere nummers dan donderdag gehoord, dus qua variatie was het op. Vooral Seven Nights to Rock was een hele leuke verrassing in het laatste deel, meestal zijn de laatste 10 nummers bij Bruce wel ongeveer hetzelfde. Waitin’ on a Sunny Day kon natuurlijk niet ontbreken met dit weer, ook nog een kind die een gedeelte mocht zingen. Sowieso vond ik dat Bruce meer interactie met het publiek had dan donderdag. Wellicht ook wel logisch met het weer, meer z’n best doen om iedereen mee te krijgen.

De door mij vooraf gehoopte nummers werden niet gespeeld, maar Death to My Hometown en Glory Days doen het altijd goed en leuk om die weer gehoord te hebben. De mensen die donderdag niet geweest zijn, hebben wel The River gemist vandaag.

Het viel me overigens op dat veel mensen echt heel erg bezopen waren en totaal niet met het concert bezig waren. Vooral bij een rustig slotnummer als I’ll See You in My Dreams is dat natuurlijk zonde. Blijkbaar ook nog een gek de lichtmast ingeklommen en ik zag bij de bar iemand een beker bier in het gezicht gooien van een barmedewerker. Geen idee wat daar aan de hand was. Wat een vreemde mensen heb je toch ook.

Enfin, het was weer top. 3 uur genoten.
pi_214099540
Ik heb nog een paar poncho’s op de kop getikt om 19.52. Ze waren er dus nog wel, al waren ze op de meeste plekken idd uitverkocht.

Prima vermaakt.

Wel klaar met de eeuwige herfst.
pi_214099580
Wij hebben ook erg genoten. Dat beetje regen was geen probleem :)

Uiteindelijk ook binnen 1 uur thuis, dat hadden we niet verwacht.
pi_214101501
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
Aldus.
  zondag 30 juni 2024 @ 16:22:22 #187
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_214103571
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Z het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
https://www.ad.nl/nijmege(...)%2Fwww.google.com%2F
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  zondag 30 juni 2024 @ 16:28:02 #188
228665 Peter88Online
pi_214103734
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.

_O_ Seeds _O_
_O_ Light Of Day _O_
_O_ If I Was The Priest _O_
_O_ Downbound Train _O_

Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 16:31:56 #189
284411 crew  heywoodu
pi_214103841
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.

_O_ Seeds _O_
_O_ Light Of Day _O_
_O_ If I Was The Priest _O_
_O_ Downbound Train _O_

Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 30 juni 2024 @ 16:40:22 #190
228665 Peter88Online
pi_214104006
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk :+
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 16:43:30 #191
284411 crew  heywoodu
pi_214104067
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is :o

Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
  zondag 30 juni 2024 @ 17:01:56 #192
228665 Peter88Online
pi_214104347
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is :o

Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
Natuurlijk, ik bedoel het inderdaad niet denigrerend. Ieder heeft zo de dingen bij een concert waar hij of zij op hoopt. Kortom; als groot fan zijnde was ik in mijn nopjes dat hij gisteravond wat meer deeper cuts deed.
pi_214105559
quote:

[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?

En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
pi_214108384
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?

En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 20:20:35 #195
284411 crew  heywoodu
pi_214108560
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Even wat naast elkaar gelegd :P

Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean

Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days

Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer is :+ Candy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.

Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
pi_214110497
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Even wat naast elkaar gelegd :P

Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean

Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days

Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer is :+ Candy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.

Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
Seven Nights to Rock is live echt een heerlijk nummer, was ook een tour debut en dus een grote verrassing. In 2016 op het Malieveld ook gehoord, echt een feestje. If I Was the Priest was ook echt heel goed.

Maargoed, tussen de nummers van donderdag zaten ook echt pareltjes zoals Working on the Highway, My Hometown en No Surrender. Gelukkig hoefde ik verder niet te kiezen tussen beide avonden. Sfeer was heel verschillend, met donderdag een heerlijke zomeravond en zaterdag veel regen en daardoor wat meer interactie en ander soort nummers. Heeft allebei wat.
pi_214112352
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Ik bedoel ten aanzien van de grote hits.
pi_214125432
quote:

[..]
Het viel me bij meerdere concerten van hem al op dat een groot gedeelte van het publiek echt los gaat bij Born in USA (welke die van mij niet hoeft te spelen)
  maandag 15 juli 2024 @ 19:18:46 #199
228665 Peter88Online
pi_214301554
Van beiden concerten in Nijmegen zijn inmiddels de officiėle audio verkrijgbaar ^O^.

https://live.brucespringsteen.net/
  dinsdag 1 april 2025 @ 19:26:20 #200
228665 Peter88Online
pi_217254609
Nieuwe muziek lijkt er snel aan te komen. Er wordt (al jaren, maar nu sterker) gefluisterd over een vervolg op de boxset Tracks.

https://www.instagram.com/p/DH56SbwPRv_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')