Terwijl Vitesse snelheid betekent.quote:
Is nog niet ingetrokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:17 schreef linebear het volgende:
[..]
ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:29 schreef linebear het volgende:
https://podcasts.apple.co(...)8978?i=1000660527566
https://www.ad.nl/nijmege(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Z het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leukquote:Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.
Seeds
![]()
Light Of Day
![]()
If I Was The Priest
![]()
Downbound Train
![]()
Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld isquote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Natuurlijk, ik bedoel het inderdaad niet denigrerend. Ieder heeft zo de dingen bij een concert waar hij of zij op hoopt. Kortom; als groot fan zijnde was ik in mijn nopjes dat hij gisteravond wat meer deeper cuts deed.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is![]()
Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?
En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?
En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
Even wat naast elkaar gelegdquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Seven Nights to Rock is live echt een heerlijk nummer, was ook een tour debut en dus een grote verrassing. In 2016 op het Malieveld ook gehoord, echt een feestje. If I Was the Priest was ook echt heel goed.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Even wat naast elkaar gelegd
Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean
Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days
Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer isCandy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.
Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
Ik bedoel ten aanzien van de grote hits.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Het viel me bij meerdere concerten van hem al op dat een groot gedeelte van het publiek echt los gaat bij Born in USA (welke die van mij niet hoeft te spelen)quote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |