abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209464195
https://www.omroepbrabant(...)eanimeerd-kan-worden

quote:
Burgerhulpverleners konden donderdagavond een openbare AED niet gebruiken om een vrouw te reanimeren. Ze reageerden op een reanimatiemelding in Schaijk, maar de accu van het apparaat bleek te zijn verdwenen. Beheerder Jan Albers denkt dat de accu is gestolen. De vrouw die gereanimeerd moest worden, is overleden. Of de vrouw het anders had overleefd is niet te zeggen.
Dus…
pi_209464728
Accu’s als deze zijn volgens hem al gauw 250 euro waard. “Maar waarom zou je zo’n ding jatten? De mensen die hierachter zitten, spelen letterlijk met levens.”

Of een werkende AED donderdagavond het verschil had gemaakt in Schaijk, is volgens Albers niet te zeggen. “Dat kun je nooit zomaar stellen. Je weet niet wat er met iemand aan de hand is en of er misschien andere klachten zijn”, legt de beheerder uit.


Tja .
Diefstal zal kunnen.
Accu levert geld op of het word gebruikt voor anderen doel einde.

Maar goed niks veilig meer in Nederland.

Wat een gaaf land leven we toch.

Mark rutte.
pi_209465683
Gaaf land ja ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209465756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 15:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
Wat een gaaf land leven we toch.

Mark rutte.
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
pi_209465806
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
Al die mensen die naar Nederland komen en hier asiel aanvragen natuurlijk, die komen hier naartoe omdat best hoog op de lijst staat van landen waar mensen graag wonen omdat het een goed land is



Ik denk dat ze het een gaaf land vinden omdat onder leiding van Mark Rutte het land wl 12 jaar relatief stabiel is (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

De koper jatters, diefstallen van katalysatoren of het leeg trekken van grafzerken, zo ook ongetwijfeld deze accu’s worden vooral door Europese bendes uitboet oosten gedaan

Wil je daar iets over zeggen dan moet je toch echt niet bij Mark zijn maar bij het CDA en PVDA
quote:
EU-lidstaat sinds 1958, lid van de eurozone sinds 1999, lid van de Schengenzone sinds 1995 en meer over de rol van Nederland in de EU.
https://nl.m.wikipedia.or(...)_Tweede_Wereldoorlog
pi_209465877
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Al die mensen die naar Nederland komen en hier asiel aanvragen natuurlijk, die komen hier naartoe omdat best hoog op de lijst staat van landen waar mensen graag wonen omdat het een goed land is

[ afbeelding ]

Ik denk dat ze het een gaaf land vinden omdat onder leiding van Mark Rutte het land wl 12 jaar relatief stabiel is (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

De koper jatters, diefstallen van katalysatoren of het leeg trekken van grafzerken, zo ook ongetwijfeld deze accu’s worden vooral door Europese bendes uitboet oosten gedaan

Wil je daar iets over zeggen dan moet je toch echt niet bij Mark zijn maar bij het CDA en PVDA
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)_Tweede_Wereldoorlog

Ga je nu klagen omdat we hoog op een lijstje staan van landen waar het goed toeven is?
pi_209465892
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ga je nu klagen omdat we hoog op een lijstje staan van landen waar het goed toeven is?
Ja dit dus... _O-
pi_209465898
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Al die mensen die naar Nederland komen en hier asiel aanvragen natuurlijk, die komen hier naartoe omdat best hoog op de lijst staat van landen waar mensen graag wonen omdat het een goed land is
Als een tyfusland als Nederland op nummer drie staat, dan is het echt slecht gesteld met al die andere apenlanden.
wizkays
pi_209465905
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Al die mensen die naar Nederland komen en hier asiel aanvragen natuurlijk, die komen hier naartoe omdat best hoog op de lijst staat van landen waar mensen graag wonen omdat het een goed land is

[ afbeelding ]

Ik denk dat ze het een gaaf land vinden omdat onder leiding van Mark Rutte het land wl 12 jaar relatief stabiel is (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

De koper jatters, diefstallen van katalysatoren of het leeg trekken van grafzerken, zo ook ongetwijfeld deze accu’s worden vooral door Europese bendes uitboet oosten gedaan

Wil je daar iets over zeggen dan moet je toch echt niet bij Mark zijn maar bij het CDA en PVDA
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)_Tweede_Wereldoorlog

Dit soort lijstjes zijn ook onzinnig, ik weet vrij zeker dat de gemiddelde italiaan een betere kwaliteit van leven heeft; beter klimaat, mooier landschap, minder dichtbevolkt, lekkerder en gezonder eten, mooiere steden en cultuur, minder lange werkdagen, eerder met pensioen, enzovoort..

Maar omdat er meer corruptie is, minder persvrijheid e.d. komen ze een stuk lager op de lijst, alsof die zaken in het dagelijks leven zoveel belangrijker zijn dan de punten hierboven..
pi_209465921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
Die krijgt gewoon de schuld. Terecht.
pi_209465922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heeft Mark Rutte hier nou weer mee te maken?
pi_209466116
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:42 schreef Islamofoob het volgende:

[..]
Dit soort lijstjes zijn ook onzinnig, ik weet vrij zeker dat de gemiddelde italiaan een betere kwaliteit van leven heeft; beter klimaat, mooier landschap, minder dichtbevolkt, lekkerder en gezonder eten, mooiere steden en cultuur, minder lange werkdagen, eerder met pensioen, enzovoort..

Maar omdat er meer corruptie is, minder persvrijheid e.d. komen ze een stuk lager op de lijst, alsof die zaken in het dagelijks leven zoveel belangrijker zijn dan de punten hierboven..
Hoge werkloosheid, verpauperde steden, veel meer armoede, veel meer asielzoekers. Corruptie is echt niet het enige probleem van Italie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 juni 2023 @ 18:01:36 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209466125
Laten we gewoon positief blijven en er op vertrouwen dat die accu een hele goeie bestemming heeft gevonden O+

pi_209466361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ga je nu klagen omdat we hoog op een lijstje staan van landen waar het goed toeven is?
Ik niet, en ik geef Rutte ook hier de schuld niet van
Stem zelf al jaren vvd _O_

En in tegenstelling tot de mensen hier boven die ‘gaaf land’ gebruiken om uit te drukken dat ze in een kut land wonen (ga dan verhuizen naar ergens waar het beter is) vind ik oprecht dat we in een gaaf land wonen, waar soms fouten gemaakt worden, dat dan weer wel, maar daar heb ik persoonlijk geen last van ;)
pi_209467446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 15:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
Accu’s als deze zijn volgens hem al gauw 250 euro waard. “Maar waarom zou je zo’n ding jatten? De mensen die hierachter zitten, spelen letterlijk met levens.”
250 euro is 250 euro!!!
Ik ben al lang mijn hoop in de mensheid verloren!

Die mensen die dit stelen denken zover niet na en een mensenleven is voor hen niet veel waard, zolang ze die AED zelf niet nodig hebben.
Cindy De Vuyst
pi_209468691
Als ik deelsteps zie staan vraag ik me wel eens af of ik die onderdelen niet kan gebruiken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_209468896
https://www.telegraaf.nl/(...)n-door-hartstilstand

Volgens de Telegraaf dus een hartstilstand, daar ga je met een defribilator weinig aan kunnen doen.
pi_209469004
haha laat me niet lachen, we staan nu(2023) echt niet op nummer 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 10 juni 2023 @ 21:40:08 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209469147
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 21:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
haha laat me niet lachen, we staan nu(2023) echt niet op nummer 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best wel kloppen. Wij hebben ook de beste fietspaden van heel Europa en misschien wel van heel de wereld.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')