abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2023 @ 12:39:24 #1
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209462741
Lijkt mij en mevrouw Puddingbuks wel leuk om te doen; haar gedragen ondergoed te verkopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Waar is dit het best aan te bieden? Ik zag dat dit op sexjobs kan, maar ik heb geen idee hoe betrouwbaar deze site is mbt de aantallen bezoekers en hoeveel liefhebbers deze site weten te vinden. Ik had wel eens gehoord dat gedragen damesondergoed ook op marktplaats te koop zouden zijn, maar wat ik daar kon vinden is vrouwen die gewoon 2ehands gedragen (en netjes gewassen) ondergoed verkopen, voor een andere doelgroep.

Iemand suggesties?

Graag serieuze reacties, geen infantiel getrol.
pi_209462902
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:39 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

Graag serieuze reacties, geen infantiel getrol.
Komt in orde Puddingbuks
pi_209462915
Ligt eraan hoe ze eruit ziet denk ik. Als ze boven de 100kg is bijv kan ik me voorstellen dat er minder vraag naar is.

Of stel je deze vraag om erachter te komen van welke sites je het zelf kan kopen? Geeft ook niet hoor
pi_209463013
Sexjobs inderdaad.
Markt is tegenwoordig wel wat moeilijker, vaak willen ze persoonlijk afhalen/de dame zien of bewijs bijv foto met naam van koper (al is dat laatste nog wel te doen).
pi_209463018
Ben zelf als man actief op slipjesmarkt.nl

Heb al een aardig zakcentje eraan verdiend.
pi_209463060
Is je vrouw bereid een sexy foto erbij te doen om te bewijzen dat ze hem gedragen heeft? Sommige verkopers halen zo'n slipje gewoon vluchtig door de bouillabaisse en dat vervuilt de marktplaats aanzienlijk.
-nee-
  zaterdag 10 juni 2023 @ 13:16:26 #7
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209463070
Afhalen gaat niet gebeuren :’) Foto van het betreffende ondergoed terwijl ze het draagt is natuurlijk te doen. Zolang er verder niks herkenbaars op de achtergrond te zien is en alleen een klein deel van haar lichaam zichtbaar is. Ze heeft nog wel wat oud ondergoed in de kast en als dat op is, ergens goedkope nieuwe kopen, 1 keer wassen en dragen. Speciale verzoeken mbt de strings (mits acceptabel) tegen meerprijs. Misschien ook oude BH’s waar haar dikke tetten in hebben gezeten.

Betaling is ook een dingetje. Ik dacht aan PayPal account, aangezien die met e-mail adres werken wat daarvoor speciaal aan kan worden gemaakt. Naam en rekeningnummer van de eigenaar zijn dan voor de klant niet zichtbaar. Als een telefoonnummer vereist is, kan dat met een prepaid simkaartje in een oude telefoon. Discussie kan natuurlijk ook via Kik
  zaterdag 10 juni 2023 @ 13:19:17 #8
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209463090
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:14 schreef Marsenal het volgende:
Is je vrouw bereid een sexy foto erbij te doen om te bewijzen dat ze hem gedragen heeft? Sommige verkopers halen zo'n slipje gewoon vluchtig door de bouillabaisse en dat vervuilt de marktplaats aanzienlijk.
Sexy foto? Een waar te zien is dat ze deze draagt, zou mogelijk moeten zijn. En dan met whiteboardstift de naam van de koper op haar buik of kont, zou ook wel een goeie zijn
  zaterdag 10 juni 2023 @ 13:20:51 #9
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209463107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:08 schreef streamjohan het volgende:
Ben zelf als man actief op slipjesmarkt.nl

Heb al een aardig zakcentje eraan verdiend.
Als man? Daar is ook een markt voor?
pi_209463591
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Afhalen gaat niet gebeuren :’) Foto van het betreffende ondergoed terwijl ze het draagt is natuurlijk te doen. Zolang er verder niks herkenbaars op de achtergrond te zien is en alleen een klein deel van haar lichaam zichtbaar is. Ze heeft nog wel wat oud ondergoed in de kast en als dat op is, ergens goedkope nieuwe kopen, 1 keer wassen en dragen. Speciale verzoeken mbt de strings (mits acceptabel) tegen meerprijs. Misschien ook oude BH’s waar haar dikke tetten in hebben gezeten.

Betaling is ook een dingetje. Ik dacht aan PayPal account, aangezien die met e-mail adres werken wat daarvoor speciaal aan kan worden gemaakt. Naam en rekeningnummer van de eigenaar zijn dan voor de klant niet zichtbaar. Als een telefoonnummer vereist is, kan dat met een prepaid simkaartje in een oude telefoon. Discussie kan natuurlijk ook via Kik
Wel leuk dat je ervoor open staat dat je vrouw sekswerker wil worden. Hoop mannen die dat niet leuk zouden vinden O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209463738
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Officieel mag dat met paypal niet betalingen voor sex gerelateerde zaken. Ook al is de kans als het niet om grote bedragen gaat niet zo groot. Wel even opletten met het mail adres natuurlijk dat je er voor gebruikt. En rekening mee houden dat ze een klacht kunnen indienen/niet tevreden zijn.
pi_209463746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:20 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]
Zelfs sokken zie ik daar, denk dat ik mijn sokkenla maar eens op ga ruimen.
pi_209464157
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wel leuk dat je ervoor open staat dat je vrouw sekswerker wil worden. Hoop mannen die dat niet leuk zouden vinden O+
Tja als de inkomsten verdampen dan dalen de normen en waarden….
pi_209464186
quote:

[..]
Vertel? Ik heb mega remsporen.
pi_209464330
quote:

[..]
Jazeker. Bonusbedrag voor meerdere dagen aan, of met cumsporen. Noem maar op.
pi_209464537
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Jazeker. Bonusbedrag voor meerdere dagen aan, of met cumsporen. Noem maar op.
De bezuinigingen op de GGZ beginnen al aardig zichtbaar te worden.
pi_209464763
Ik heb bij dat soort dingen altijd het gevoel dat de aanbieder er meer op geilt dan de potentiële koper. Je kan wel iets voor een bedrag te koop zetten maar dat zegt niet dat het ook daadwerkelijk verkocht wordt.
pi_209464955
Als dit niet werkt kun je altijd nog zoiets beginnen:

https://www.rtlboulevard.(...)enhuis-scheten-potje

Verdient ook goed, wel oppassen met je dieet.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 16:30:38 #19
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209465068
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen daar fantasiën over hebben. Of dit zelfs in beperkte mate hebben uitgevoerd
  zaterdag 10 juni 2023 @ 16:36:33 #20
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209465110
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 15:59 schreef qajariaq het volgende:
Ik heb bij dat soort dingen altijd het gevoel dat de aanbieder er meer op geilt dan de potentiële koper. Je kan wel iets voor een bedrag te koop zetten maar dat zegt niet dat het ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Ik denk dat je het aantal kerels met bijzondere wensen op sexgebied niet moet onderschatten. In hoeverre alle aanbieders en ‘kopers’ op zo’n slipjessite echt zijn of verzonnen door de mensen die zo’n site beheren weet ik niet, maar het lijkt er op dat er ook echt dit soort dingen verkocht worden.
pi_209465666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:30 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen daar fantasiën over hebben. Of dit zelfs in beperkte mate hebben uitgevoerd
Nee maar dat is dan toch mooi? Zij de fetish, jij de geldzaken en wellicht gaat het goed lopen. Ik weet alleen niet of ik er zo voor open zou staan als mijn vriendin sekswerker zou worden, dat is alles.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209466748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:36 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]
Ik denk dat je het aantal kerels met bijzondere wensen op sexgebied niet moet onderschatten. In hoeverre alle aanbieders en ‘kopers’ op zo’n slipjessite echt zijn of verzonnen door de mensen die zo’n site beheren weet ik niet, maar het lijkt er op dat er ook echt dit soort dingen verkocht worden.
Word zeker wel verkocht. Jaren geleden wel eens gedaan, verkochten er met 1 advertentie op sexjobs meerdere per dag. Per 100 stuks inkopen bij de zeeman of wibra.
pi_209466928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:56 schreef Nagelslak het volgende:
Ligt eraan hoe ze eruit ziet denk ik. Als ze boven de 100kg is bijv kan ik me voorstellen dat er minder vraag naar is.

Of juist wel. Ik denk dat de concurrentie juist groter is ten aanzien van strakkere dames. Waarschijnlijk omdat men hetzelfde denkt: niemand zit op mij te wachten.
pi_209467523
Is zeer lastig om verkocht te krijgen. Wij, mijn vrouw en ik, dachten ook ooit er een lucratief handeltje in te zien.

Zij droeg het ondergoed en nadien verkochten we het terug, klein beetje onder de aankoopprijs.

Is knap lastig.
Cindy De Vuyst
  zaterdag 10 juni 2023 @ 20:35:46 #25
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_209468186
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 19:49 schreef einzeinz het volgende:
Is zeer lastig om verkocht te krijgen. Wij, mijn vrouw en ik, dachten ook ooit er een lucratief handeltje in te zien.

Zij droeg het ondergoed en nadien verkochten we het terug, klein beetje onder de aankoopprijs.

Is knap lastig.
We gaan het zien. Het is misschien de manier waar en hoe je het ondergoed te koop zet. En de inkoopprijs, zoals @anndb al schreef. Als je oude strings verkoopt die zichtbaar gedragen zijn is dat misschien meer gewild want authentiek, terwijl je ze anders misschien had weggegooid. Maar voor een prikkie budgetondergoed kopen, wassen en 1x dragen hoeft ook niet echt duur te zijn. Inkoop 2 euro, verkoop 20 euro? Misschien iets meer als er nog speciale wensen zijn omtrent het dragen en de vulling van de string.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')