Mijn gedachte van "met weinig middelen leuke dingen doen" schuif ik bij deze aan de kantquote:
Nou Sas,Erik ,Mirthe Janet of eunice halen dat echtcwel verteld als dat zo was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeft![]()
Ik weet niet wat klopt.
Beste portie weerquote:
Een hoop geld zegquote:
Nou, het was zelfs in de uitzending dat ze samen sliepen maar misschien bedoelt Marcia met samen slapen seks hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou Sas,Erik ,Mirthe Janet of eunice halen dat echtcwel verteld als dat zo was.
Geef ze pasta met een saus, en ze eten het.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:40 schreef Verida het volgende:
Het eten is weer lekkerJe hoort eigenlijk nooit iemand klagen.
En ze maken nog steeds lekker veel, dus mensen die een tweede keer willen opscheppen kunnen dat mooi doen
Volgens mij eten ze alles wel met smaak als er gekookt is ..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze pasta met een saus, en ze eten het.
Ze hebben nog niet eens geld voor eten en drinkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat verstond ik, maar een ander hoorde 1000.
Blijft best veel voor wat eten en drinken.
Marciano smeekte iedereen om geld voor iets voor de poolparty, Erik ging niet zomaar akkoord, denkt iets van de strobalen te kunnen maken, maar dat lukt niet, hij gaat toch akkoord.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens geld voor eten en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |