misschien is hij wel zo als hij nu in de loods is. Gewoon een rustige man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mss opbloeit als Sas weg is.
Ik vind het best een toffe gast, houdt rekening met zijn vriendin is niet iemand die de boel op stelten zet maar dat is ook niet nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo als hij nu in de loods is. Gewoon een rustige man.
Volgens mij heeft ze genoeg van zijn claimgedrag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ligt het nu aan mij of doet Babette de laatste dagen meer kortaf tegen Marciano. Viel mij gisteren ook al op
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en pratenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze genoeg van zijn claimgedrag.
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en praten![]()
dus overdag kan ze dan weer net doen alsof dit niet waar is en zich inlikken bij de andere bewonersen stoer doen alsof ze hem helemaal niet zo leuk vindt.
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig slapen ze in 1 bed weer, ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, maar daar wordt verder geen ruchtbaarheid aan gegeven in de loods, ze knuffelen alleen en praten![]()
dus overdag kan ze dan weer net doen alsof dit niet waar is en zich inlikken bij de andere bewonersen stoer doen alsof ze hem helemaal niet zo leuk vindt.
hij zal bedoelen dat ze alleen geknuffeld hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano zei vanmiddag nog dat hij niet met Babette geslapen heeft![]()
Ik weet niet wat klopt.
Ach zo, dat wist ik niet maar ik geloof jullie meteen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop.
Dat denk ik dus ook. Gewoon een rustig type, die af en toe de bloemetjes buiten zijn als hij zich ontspannen en relaxte voelt. (Dit is van mij wel een aanname, naar aanleiding wat hij heeft zitten vertellen over zijn vakanties.)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
O echt, ze slapen samen in een bed? Wat een raar gedrag is dat dan om overdag zo te doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
👍quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het best een toffe gast, houdt rekening met zijn vriendin is niet iemand die de boel op stelten zet maar dat is ook niet nodig.
Ik zie liever 1000x iemand die is zoals Bern dan iemand die is zoals Jeff
Dat denk ik zeker, maar Sas doet vaak niet leuk...en daar wil hij mss zeker in de loods . Niet teveel op reageren...je ziet hem soms naar haar kijken met een blik. Dat hij het niet leuk vindt sommige reactiesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ff hierop terugkomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil vragen of ze naakt mag zonnebaden...
Ik heb vanmiddag wel een heel gezellig potje klaverjassen gekeken met Bern, Sasha, Moraima en Babettequote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Ze liggen te zonnen, en daar heb je wel de gehele dag mee besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |