dat zie ik niet, de energie lijkt weg en niemand zegt meer hardop wat hij denkt bv in een discussie met of over hemquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
De sfeer is gewoon beter..
Op een paar mensen na wilde iedereen hem er uit hebben....
Ben wel benieuwd of er iets verandert in de kijkcijfers van tv volgende weekquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat opbloeien van Bern. Je moet Jeff ook niet groter maken dan wat hij was daar natuurlijk. Ik vind het nu gewoon bloedsaai en dat is geheel volgens mijn voorspelling. Dit gaat kijkers kosten in the end, je gaat dat in de loop van volgende week merken....
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zie ik niet, de energie lijkt weg en niemand zegt meer hardop wat hij denkt bv in een discussie met of over hem
maandag komt de gele kaart van Zoe in de afleveringen, zal dinsdag zijn vertrek wel komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat opbloeien van Bern. Je moet Jeff ook niet groter maken dan wat hij was daar natuurlijk. Ik vind het nu gewoon bloedsaai en dat is geheel volgens mijn voorspelling. Dit gaat kijkers kosten in the end, je gaat dat in de loop van volgende week merken....
Ik zie/hoor er maar een paar flink roddelen of een mening geven en ook veel die luisteren maar niet reageren.. En sommigen gewoon hun gang gaan en iedereen latenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
Jeffrey was recht op de man af en nu zijn ze weer allemaal in het roddelcircuit terechtgekomen, in elkaars gezicht leuk lief en aardig maar achter elkaars rug om.... pfff
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
Jeffrey was recht op de man af en nu zijn ze weer allemaal in het roddelcircuit terechtgekomen, in elkaars gezicht leuk lief en aardig maar achter elkaars rug om.... pfff
Zit vanaf zijn stoel te schreeuwen dat Eddy/Babbet een stift voor hem moet pakken. Loop lekker zelf naar boven..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:27 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij verveelt Marciano zich te pletter, roept alsmaar, wil van alles, vroeg al medebewoners of ze met hem willen spelen enz.
Ook toen jeff er was, was t saai.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe is nu een spel aan het voorbereiden..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper weer druk aan het trainen met Isaac en de rest zit te genieten in de zon,
Ik denk dat hij mss opbloeit als Sas weg is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:35 schreef freaky40 het volgende:
En de opmerking dat de sfeer nu verbeterd is en dat Bern 'opbloeit' komt over algemeen van de ant-Jeff adepten hier, need I say more...
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitterquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mirthe is nu een spel aan het voorbereiden..
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitter
Dacht even en het is Commentaar Op Twitter COT ipv COS
Dat gebeurde net zo goed toen Jeff er ook in zat Babette met name was al dagen bezig met roddelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
O leuk hebben ze wat te doen. Ze moeten zichzelf toch maar zien te vermakenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:02 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Ik had begrepen dat het voor vandaag was..Iets met pijlen en poolspel.
Heb je iig weer ff iets te vegenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor vandaag? Was weg kom net weer binnen dus geen idee wat speelt en in de COS lees ik alleen gedoe over Twitter
Dacht even en het is Commentaar Op Twitter COT ipv COS
Mij te warm om te vegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |