Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zit
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Willen ze ('achter') Bern nu naar voren schuiven als de potentiële winnaar na het vertrek van Jeffrey???
Iemand die populair moet gaan worden, zodat 'men' wil dat hij gaat winnen???
Het doet me denken aan Hiske bij Utopia, in mijn ogen ook nooit opvallend aanwezig, maar wel ineens de winnaar.
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zit
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.
oeh dat weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??
Enkel met hulp van k5, wel goedkoop, ze kunnen dan gewoon 850 euro overmaken, 'gefeliciteerd met 8 ton Zoe!'quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan werkelijk niets bedenken waarmee Zoë zou kunnen winnen, of het moet iets met make-up te doen hebben in de finaleronde.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Enkel met hulp van k5, wel goedkoop, ze kunnen dan gewoon 850 euro overmaken, 'gefeliciteerd met 8 ton Zoe!'
gewoon doen en dan draait de camera vanzelf wegquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil vragen of ze naakt mag zonnebaden...
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens een bron op twitter is Zoë de winnaar
zo benieuwd of dat klopt en vooral ookm hoe diegenedat dan al weet
Volgens een andere bron zou Jeffrey winnen, is ook niet uitgekomenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet
maar als die persoon gelijk heeft... dan ben ik gewoon nieuswsgierig naar de bron
uiteraard een hoop bronnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens een andere bron zou Jeffrey winnen, is ook niet uitgekomen
Mensen zeiden dat het heel saai zou worden door vertek Jeff.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die ene die ook heeft gezegd dat er om 03:00 's nachts het alarm zou afgaan??
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens een bron op twitter is Zoë de winnaar
zo benieuwd of dat klopt en vooral ookm hoe diegenedat dan al weet
1 persoon dan op 1 persoon, ik zie verder niemand opbloeien of ietsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mensen zeiden dat het heel saai zou worden door vertek Jeff.
Heb toen aangegeven dat het best eens zou kunnen zijn dat mensen opener zouden kunnen worden, door het vertrek. Er heerste een cultuur van beter niks zeggen.
Bijv., Bern had al aangegeven dat hij erg op zijn hoede was voor de haviksogen van Jeff. Dat Jeff heel erg op Bern zat te letten op foutjes waar Jeff hem dan op kon pakken. Dat onheimische gevoel is weg en dat doet Bern goed, is nu veel vrolijker en opener. Kun je nagaan wat een inpakt 1 persoon op een groep kan hebben.
Dan is Bern wel een hele grote zielepiet en angsthaas. Hij durft Sas niet eens wat terug te zeggen, laat zich afblaffen door haar. Het is een spel om elkaar weg te spelen en er wordt vuil gespeeld, geroddeld, maar het gaat om nu nog ruim 8 ton. Het lijkt wel een vakantieparadijs, maar dat is het natuurlijk niet. Ik zou Ber het advies willen geven een assertiviteitscursus te volgen en te leren voor zichzelf op te komen. Ik vind het echt geen onaardige jongen, maar er zit niets bijquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb toen aangegeven dat het best eens zou kunnen zijn dat mensen opener zouden kunnen worden, door het vertrek. Er heerste een cultuur van beter niks zeggen.
Bijv., Bern had al aangegeven dat hij erg op zijn hoede was voor de haviksogen van Jeff. Dat Jeff heel erg op Bern zat te letten op foutjes waar Jeff hem dan op kon pakken. Dat onheimische gevoel is weg en dat doet Bern goed, is nu veel vrolijker en opener. Kun je nagaan wat een inpakt 1 persoon op een groep kan hebben.
De sfeer is gewoon beter..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zou me niet eens verbazen als je dit luna tic gedoe zo volgt
[..]
1 persoon dan op 1 persoon, ik zie verder niemand opbloeien of iets
Je ziet dynamiek veranderen als er een deelnemer weggaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |