erg is dat toch, even gekeken en ten eerste kan ik het niet volgen en ten tweede hoorde ik al weer tig keer ikikikikikikikikikikikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes![]()
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotstquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Babbel moet lekker naar huis toegaan. Ze is een snitch. Lekker met Martijn (ciao,ciao) naar Ibiza gaan ofzo.
Ze speelt gewoon het spel...Doet Isaac ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Judiwi het volgende:
Babet zit nu te regelen met de droeftoeters dat ze Isaac tegen Rupert willen bij de volgende eliminatie.
Wat een smerig wijf. Bah bah
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee wegquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut wordt de hand boven het hoofd gehouden van de febo?
Ja, daar hebben ze een ICD geïmplanteerdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik rechts nu een pacemaker zitten? (ik weet van zijn hartproblemen)
Sas en Bern zeiden eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil lieten zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Doet ze zelf ook niet, maar heeft ze of niet door of speelt het superslim smerigquote:
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.quote:
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee weg
Ja die doet er opvallend veel moeite voor om de komende eliminatie niet op de stip te komen. Walgelijk zoals ze zich overal aan het inlikken is (mensen waar ze zoveel commentaar op had)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes![]()
Toch lijkt het of ze haar wel in de gaten hebben, als je de commentaren hoort en hier leest.... alleen doen ze er niets meequote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |