abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209462739

zie ik rechts nu een pacemaker zitten? (ik weet van zijn hartproblemen)
pi_209462748
Wat heeft Babbel weer te roddelen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209462750
oh jee ineens Babette in beeld, ik heb nog niet hoeven schakelen maar moet dat nu weer doen als ik dat wil ontlopen en weer zachies roddelend
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209462758
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes :r :r
if it's meant to be, it will be
pi_209462787
Ah gaat over Isaac >:)
pi_209462793
Babbel moet lekker naar huis toegaan. Ze is een snitch. Lekker met Martijn (ciao,ciao) naar Ibiza gaan ofzo.
pi_209462794
Eigenlijk is babette wel heel erg voorspelbaar. GJ weg en ze wist niet hoe snel ze naar Isaac moest rennen, want dat was het sterkste team, GJ had amper de poort achter zich dicht

en nu Jeff weg, en dan ineens is de groep van isaac niet sterk meer, en babette weet niet hoe snel ze nu moet gaan bonden met de andere groep

als voorbereiding had ze bij het stemmen vast zichzelf ingedekt door ineens samen met wendy op elkaar te stemmen, dus geen kleur bekend

doortrapt hoor eigenlijk
pi_209462796
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daar gaat Babet weer, bladiebladie bla bla bla bla met haar nieuwe vriendjes :r :r
erg is dat toch, even gekeken en ten eerste kan ik het niet volgen en ten tweede hoorde ik al weer tig keer ikikikikikikikikikikik
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209462798
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Babbel moet lekker naar huis toegaan. Ze is een snitch. Lekker met Martijn (ciao,ciao) naar Ibiza gaan ofzo.
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotst
pi_209462806
Babet zit nu te regelen met de droeftoeters dat ze Isaac tegen Rupert willen bij de volgende eliminatie.
Wat een smerig wijf. Bah bah
pi_209462819
soundlock verdomme
pi_209462820
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Judiwi het volgende:
Babet zit nu te regelen met de droeftoeters dat ze Isaac tegen Rupert willen bij de volgende eliminatie.
Wat een smerig wijf. Bah bah
Ze speelt gewoon het spel...Doet Isaac ook.
pi_209462824
Bern suggereert dat ze misschien nog een keer 24 uur stil moeten zijn.

Babbel: "shit dan heb ik wel een probleem" :D
pi_209462827
Die trut wordt de hand boven het hoofd gehouden van de febo?
pi_209462829
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil liet zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209462834
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut wordt de hand boven het hoofd gehouden van de febo?
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee weg
pi_209462835
Babette zegt: practise what you preach _O-
pi_209462840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik rechts nu een pacemaker zitten? (ik weet van zijn hartproblemen)
Ja, daar hebben ze een ICD geïmplanteerd :)
pi_209462841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden Bern en Sas die podcast opname vergeten zijn? Iedereen lult achter elkaars rug, maar van Babs waren opnames die het verschil lieten zien van hoe ze in hun gezicht praat en achter hun rug praat..
Sas en Bern zeiden eigenlijk niks.
pi_209462848
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Babette zegt: practise what you preach _O-
Doet ze zelf ook niet, maar heeft ze of niet door of speelt het superslim smerig
pi_209462854
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:50 schreef engine het volgende:

[..]
Sas en Bern zeiden eigenlijk niks.
Nee die laten vooral Babs praten en denk dat ze daar goed aan doen. Zou het mooi vinden als ze haar door hebben en de groep tegen haar kunnen keren.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209462855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
jazeker, ze mag smoezen, fluisteren, zender af en heel vaak per dag een zendercheck krijgen, al vanaf dag 1 en komt er nog steeds mee weg
Er klopt ook niets van haar LinkedIn en haar andere socials en wat ze zelf verteld war haar beroepen zijn geweest.
pi_209462857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja die doet er opvallend veel moeite voor om de komende eliminatie niet op de stip te komen. Walgelijk zoals ze zich overal aan het inlikken is (mensen waar ze zoveel commentaar op had)
pi_209462867
Vraag me wel af hoe ze met deze beelden nog 3 maand een uitzending kunnen vullen, kaarten, zonnen en sporten en verder heul veul roddelen en fluisteren
pi_209462870
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik zie het nog gebeuren dat ze gaat winnen ook, maar dan wordt ze wel door velen buiten uitgekotst
Toch lijkt het of ze haar wel in de gaten hebben, als je de commentaren hoort en hier leest.... alleen doen ze er niets mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')