Gaat langs Katwijk denk ik idd, zal zo wel uit zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de NL-Alert gemist omdat telefoon nog vergrendeld was en zat gewoon vrolijk met alles open tot iemand van FOK! aan mij mouw trok
Nu nog steeds trouwens, wolk trekt noordelijk langs op de plaatjes die ik gezien heb.
Wind op 10m hoogte staat wel recht deze kant op, pas op hoogte buigt het af naar het noorden. Dus dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat langs Katwijk denk ik idd, zal zo wel uit zijn
Niet een NL-alert waardig denk.
Volgens mijn informatie gaat het wel recht op jouw af. Leiden ligt niet precies tussen Ter Aar en Katwijk inquote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat langs Katwijk denk ik idd, zal zo wel uit zijn
Niet een NL-alert waardig denk.
OMG, nouja ik heb net nog buiten een vuilniszak in de container gegooid, maar rook nog niks.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie gaat het wel recht op jouw af. Leiden ligt niet precies tussen Ter Aar en Katwijk in
Is het weer zo ver ....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:12 schreef cherrycoke het volgende:
Dat dak lag helemaal vol met zonnepanelen,
Premium-artikel verder, maar de boodschap is duidelijk; zonnepanelen en brand zijn GEEN goeie combinatie ....quote:De enorme brand in Ter Aar verwoestte een flink aantal bedrijven, maar ook ondernemers die gespaard bleven, merken de gevolgen. Scherven van zonnepanelen op de daken van verwoestte panden zijn kilometers verderop neergedaald. De stukken liggen overal en zijn flink scherp. Dat is vooral voor boeren een probleem. ,,Als een koe zo'n scherf eet, is er een flinke kans dat ‘ie dood gaat.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |