Gewoon dikke karma jonge, moet je je boodschappen maar afrekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:36 schreef NaarMensje het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de vlooien die ik momenteel in m'n huis en op m'n kat heb, de warmte is dan ineens geen enkel probleem meer.
Ja, dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:28 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Gewoon dikke karma jonge, moet je je boodschappen maar afrekenen.
Binnenkort de hangmat buiten hangen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef Forumtijger het volgende:
In deze periode van meerdere tropische dagen, waarbij de zon flink aan de hemel brandt, kan het haast niet anders dan dat het binnenshuis ook behoorlijk warm kan worden, en het dan ook 's nachts bijna niet meer te doen is om nog enigszins koel te blijven. Als het dan zo bloedwarm is, dan kun je wel spreken van plaknachten, waardoor het lastig is om in slaap te komen.
Wat doe jij in dat geval om nog enigszins koel te blijven en zulke nachten goed door te komen?
Als je vlooienspray gaat halen zou ik er wel 1 doen die ook de larven doodt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:31 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn jaik kom er wel weer vanaf hoor. Nog mooi dat ik het zo'n 8 jaar zonder heb gedaan, als ik mensen in mijn omgeving hoor (die overigens gewoon voor hun boodschappen betalen
). Het zit je overigens wel diep hè clown?
Zeker, zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:31 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn jaik kom er wel weer vanaf hoor. Nog mooi dat ik het zo'n 8 jaar zonder heb gedaan, als ik mensen in mijn omgeving hoor (die overigens gewoon voor hun boodschappen betalen
Ik heb 3 verschillende dus ze krijgen een mooie cocktail.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als je vlooienspray gaat halen zou ik er wel 1 doen die ook de larven doodt.
Ik heb een mobiele airco op mijn slaapkamer, in de rest van het huis niet, want ik moet ook een beetje wennen aan de warmte van mezelf.
Hou maar op met deze act, niemand gelooft dat je wekelijks de helft van je boodschappen onbetaald mee kunt nemen bij de zelfscan en ook nooit controles krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:31 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:15 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende dus ze krijgen een mooie cocktail.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:34 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Hou maar op met deze act, niemand gelooft dat je wekelijks de helft van je boodschappen onbetaald mee kunt nemen bij de zelfscan en ook nooit controles krijgt ofzo.
Ik had al begrepen dat het inderdaad een strijd van de lange adem gaat worden. Fijn dat jij er in elk geval weer van af bent! Hopelijk ik ook snel, al is het alleen maar voor het poezenprinsje, hij heeft er merkbaar last van.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Mooi.
Want ik heb het ook een keer gehad, en ik bedoel dit niet ontmoedigend ofzo, maar je moet echt doorbijten om ervan af te komen.
Ze zijn wel weg.![]()
Oh ben je zwanger? Wat leuk! Moet je vaker iets over vertellen!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sowieso lig ik wakker met nog 3 weken zwangerschap op de teller, maar ventilator helpt wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |