Met een liter sausquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal smakelijk te eten hoor.
Mee eens! ik vind het knap hoe ze zo creatief leuke dingen voor zichzelf organiseren. Beter dan zitten neuspeuteren op de bank (bewijze van spreken)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het is een poolparty "loodsstyle"
leuk dat ze er zo mee bezig zijn, voorbereiden, dingen knutselen enz.
Hij zit heerlijk te smullen, zo te horen allemaalquote:
Tja, dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is zo, maar hij eet alsof hij bang is dat er niet genoeg is.
Dat deed ze heell mooi.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:44 schreef engine het volgende:
"Erik, mag ik wat eerlijk zeggen? Je pakt echt veel saus....voor hoeveel chilisaus we hebben"
"okay"
Ik herken dat wel hoor. Ik ken wel meer mensen die zo snel en veel eten. Kijk er niet zo van op.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is zo, maar hij eet alsof hij bang is dat er niet genoeg is.
Kan je ook afleren toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor. Ik ken wel meer mensen die zo snel en veel eten. Kijk er niet zo van op.
Leuk toch, is voor hen toch leuk om met beperkte middelen voor hun gevoel iets anders te organiseren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:13 schreef Charmian het volgende:
die hele poolparty is toch 1 poppenkast...'kom laten we poolparty spelen'
Lijkt me niet verstandig. Hij is nu al mager. Sommige mensen hebben het ook nodig om meer te eten.quote:
Ja, maar hij kan het tempo een tandje lager doen. Niet als een hongerig diertje alles erin schuiven, maar gewoon relaxquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Hij is nu al mager. Sommige mensen hebben het ook nodig om meer te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |