Weet van geeen gesprek afquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
Hoe laat is het gesprek tussen Myrthe en Erik vanavond?
waarover?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
Hoe laat is het gesprek tussen Myrthe en Erik vanavond?
~Gitaar er bij bbq aan en gaanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ze zitten wel gezellig kumbaya met elkaar buiten.
Dat was zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit vij die 2.. Gisteravond was erg vermakelijk
ze staan binnen hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:48 schreef Limbus het volgende:
Ze zijn nog te moe om even 2 stappen naar binnen te zetten voor de stelling voor huishoudelijke producten, wat een stelletje bij elkaar
Sinds Jeff weg is loopt ze bij hun te leuren, de dagen voor zijn vertrek ook bij Moraima, maar die heeft haar door. Gisteren zei ze nog tegen Marciano dat hij niet zijn eigen geld in die poolparty moest steken, maar voor Bern koopt ze tompoucen en z'n lievelingskoekjes omdat ie met z'n eigen geld een event betaald... Als jij het nog snapt, dan ik ook.. Ik heb wel een vermoeden, maar goed ..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Alles aan Bep komt zo vreselijk nep over .. het ligt allemaal aan de anderen , iedereen is veranderd behalve Bep
Aan haar ligt het dus niet![]()
Mory is veranderd , eerst was ze zo lief
Ik hoor ook iets over iemand die telkens naar de drank grijpt, maar laat het maar gebeuren zegt Bep
Met Bern en Sas kan ze supergoed
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |