Ja als alle Nederlanders nou daar vanaf gaan en hierheen komen dan heb je dat hier ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kom er tegenwoordig ook niet zo heel vaak meer, maar wat ik wel nog steeds goed aan reddit vind is dat wat je interesse ook is, er altijd een subreddit voor. En je moet wel Reddit Enhancement Suite gebruiken ook anders is het idd niet te doen qua lay-out en gebruiksongemak.
Geweldig conceptquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:51 schreef epicbeardman het volgende:
het is een extreemrechtse bolwerk met manisch depressieve gebruikers die fok! zien als de waarheid in het leven
een sekte waar circlejerk bovenaan staat
Maar op reddit vinden ze fok weer kut, dus ik denk niet dat dar gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja als alle Nederlanders nou daar vanaf gaan en hierheen komen dan heb je dat hier ook.
En inderdaad, de lay out en het gebruiksongemak hebben echt ongekende proporties.
Maar geven ze daar dan ook een reden voor?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar op reddit vinden ze fok weer kut, dus ik denk niet dat dar gaat gebeuren.
Nog niet zolang geleden was het een plek voor sportstreams.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:51 schreef epicbeardman het volgende:
het is een extreemlinkse bolwerk met manisch depressieve gebruikers die reddit zien als de waarheid in het leven
Zal wel weer links/rechts geneuzel zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Maar geven ze daar dan ook een reden voor?![]()
Kan niet de lay out zijn
Merk wel dat er toch wel erkend wordt dat er een algemeen Nederlands forum gemist wordt, dat is natuurlijk wel een kans die FOK! zou kunnen aangrijpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:00 schreef herverwijderd het volgende:
Hier nog een thread over fok. Racisrisch, blijkbaar.
https://old.reddit.com/r/(...)_niet_racistisch_is/
En nog een van wat langer geleden
https://old.reddit.com/r/(...)n_voor_het_fokforum/
zat subreddits waar je er zoveel krijgt als je tere zieltje aankanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
Meerdere real nice topics? soms wel 11?
Moet je ze wel kunnen vinden met die lay outquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:19 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
zat subreddits waar je er zoveel krijgt als je tere zieltje aankan
Maar wat een onoverzichtelijke zooi.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:07 schreef Eightyone het volgende:
De opzet kan inderdaad duidelijker, maar 'Let's talk music' heeft wel relatief diepgaande muziekdiscussies die hier niet zo veel meer voorkomen (goed, ik open ze zelf ook zelden meer; als een ander dat doet is het effect toch anders).
https://www.reddit.com/r/LetsTalkMusic/
Misschien is dat waarom niemand met Daniel wil daten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:42 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Moet je ze wel kunnen vinden met die lay out
Komt omdat het een 5 foot 7 midget isquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:32 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Misschien is dat waarom niemand met Daniel wil daten.
[ afbeelding ]
Stormfronter gespot.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:51 schreef epicbeardman het volgende:
het is een extreemlinkse bolwerk met manisch depressieve gebruikers die reddit zien als de waarheid in het leven
Het was over voordat het daadwerkelijk begonquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt omdat het een 5 foot 7 midget is
Valt reuze mee joh, alleen de 'officiële' is geruïneerd door mods met een agenda, maar verder is er niks van te merken op de algemene Nederlandse subs. Hooguit dat de moderatie heel af en toe wat eenzijdig oogt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:10 schreef tjoptjop het volgende:
De Nederlandse algemene subreddits zijn wel linkse bolwerken idd
Maar voor (niche) onderwerpen of hobby's kan het wel leuk zijn, maar verschilt heel erg.
Ok, ik sprak wellicht wat te algemeen, ik baseerde het op eigen ervaringen van r/thenetherlands en r/amsterdam. En van die laatste had ik het kunnen wetenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt reuze mee joh, alleen de 'officiële' is geruïneerd door mods met een agenda, maar verder is er niks van te merken op de algemene Nederlandse subs. Hooguit dat de moderatie heel af en toe wat eenzijdig oogt.
Ja, dan snap ik dat je er zo over denktquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ok, ik sprak wellicht wat te algemeen, ik baseerde het op eigen ervaringen van r/thenetherlands en r/amsterdam. En van die laatste had ik het kunnen weten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |