RBC was redelijk, dacht ik toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
Denk RBC nog slechter. Of Wageningen.
@:tong80 doe jij eens een duit in het zakje.
Ligt eraan welk jaar. 2005/2006 haalden ze 9 puntenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
RBC was redelijk, dacht ik toch?
Gijs Cales, Henkie Vos, Geert Den Ouden, Donny de Groot
9 punten nog altijd beter dan 0 puntenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt eraan welk jaar. 2005/2006 haalden ze 9 puntenEen potje gewonnen.
Zoek het uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
oh, komend seizoen wel hoor, weet ik nu al met die drol als de nieuwe coach (Buijs is nog slechter dan Kuyt qua trainerskwaliteiten)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:15 schreef streamjohan het volgende:
Fortuna is zo slecht nog niet. Vroeger wel eens in de Baandert geweest, komt dichtbij dit topic.
Ben ook geen fan van Danny Buijs hoor. Maar je bent er wel erg obsessief mee bezig. Heeft hij je vriendin geneukt of zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh, komend seizoen wel hoor, weet ik nu al met die drol als de nieuwe coach (Buijs is nog slechter dan Kuyt qua trainerskwaliteiten)
nee ik had op iemand anders gehoopt, comebackje van Van Marwijk of zo, terug bij oude liefde had ik leuker gevondenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Danny Buijs hoor. Maar je bent er wel erg obsessief mee bezig. Heeft hij je vriendin geneukt of zo?
Ja, was leuker geweest, maar die gaat dat niet doen. Kan alleen maar misgaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee ik had op iemand anders gehoopt, comebackje van Van Marwijk of zo, terug bij oude liefde had ik leuker gevonden
Ik ben benieuwd waarom je dit vindt?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
(Buijs is nog slechter dan Kuyt qua trainerskwaliteiten)
Waarom stel jij een serieuze vraag aan TheVoice4ever?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom je dit vindt?
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:12 schreef Tekaschi het volgende:
Maar als Fortuna supporter is het wel vaak kommer en kwel, de ellende is groot geweest en dan hoop je de weg naar boven in te slaan krijg je weer zo'n gezeik met Yilmaz. Aan de andere kant zijn er ook clubs die zwaar aan het gemeenteinfuus hangen, waaronder een clubje iets zuidelijker, en zonder die steun waren die heel wat jaren geleden al failliet.
Afhankelijk zijn van een stel kebabboeren is ook niet zo'n prettig vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:12 schreef Tekaschi het volgende:
Maar als Fortuna supporter is het wel vaak kommer en kwel, de ellende is groot geweest en dan hoop je de weg naar boven in te slaan krijg je weer zo'n gezeik met Yilmaz. Aan de andere kant zijn er ook clubs die zwaar aan het gemeenteinfuus hangen, waaronder een clubje iets zuidelijker, en zonder die steun waren die heel wat jaren geleden al failliet.
Dordt was echt mokerslecht dat ene seizoen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
Niet zo slecht als destijds met DS'79.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dordt was echt mokerslecht dat ene seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |