ik denk ook echt wel dat er een hoop stress weg is. En niet alleen omdat Jeff nu niet meer aanwezig is en zijn stempel op de sfeer drukt, maar ook omdat het voorlopig weer een tijd zal duren tot de volgende eliminatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:47 schreef mootie het volgende:
De sfeer lijkt wel relaxter. Alleen Bep zit nog immer in para- en fluistermodus.
Nee, dat is niet waar ik het over heb... daar heb ik niks over geschreven..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van las was dat aanranding van Zoe.
Ik vind het wel grappig dat iemand met zo’n harde, penetrante stem, zo ontzettend goed kan fluisteren.quote:
Ja dat heb ik ook gezien..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vanmorgen was er ook zo'n voorval waar ik m'n twijfels over had... staat ook in de ochtendcos... niet dat je dat moet gaan lezen hoor haha..
Klopt idd.. iedereen moet nu weer zijn weg vinden en er zullen de komende weken wel weer wat verschuivingen komen verwacht ik..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk ook echt wel dat er een hoop stress weg is. En niet alleen omdat Jeff nu niet meer aanwezig is en zijn stempel op de sfeer drukt, maar ook omdat het voorlopig weer een tijd zal duren tot de volgende eliminatie.
Iquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien..
Ik heb hem nog nooit vertrouwd in alles wat hij doet.
Gladjakker is het..
De helft is niet te verstaan,quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:52 schreef mootie het volgende:
En het smoest lekker verder, nu met volle mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |