Speelt al dat spel vanaf het begin, en ziet vooral zijn metgezellen verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij Babs nog wel even nodig heeft
Isaac heeft niet echt veel meer volgens mij nu Jeff weg is.
Ze voelt zich nu echt Godmother.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
Babette is lekker bezig met stoken en verdraaien , maar ze is gelukkig niet bang
Heeft hij ook gezegd inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Ice haar er ook uit knikkert want hij heeft haar echt wel in de gaten.
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Ik hoop dat een stemming niet lang op zich laat wachten.
Nog 2 maanden te gaan kwa stemming dat zou betekenen nog 2 er uit
Mag hopen dat er meer gaan voor de finale begint
Ja, en volgens mij is hij ook niet zo close meer met Marciano?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speelt al dat spel vanaf het begin, en ziet vooral zijn metgezellen verdwijnen.
Jullie volgen de streams niet toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is hij ook niet zo close meer met Marciano?
Dat is best veel nog voor een finale. Jammer dat niet bekend is met hoeveel de finale gespeeld gaat worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.
Er zullen tegen het einde veel nominaties zijn, niet te snel, want ze weten dat met weinig bewoners het al snel saai wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.
Extra broodjes,Tiano is boos.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Dat gefluister van die cabana dames
Nu weer over Rupert en Imadiddin?
Ging dat over pindakaas?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Pak het niet als het niet van jou is.![]()
![]()
De Privë is hier heilig bij.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nu roddelen met mirthe eerst over Erik dat hij een vieze man is zegt Zoë en mirthe beaamt dat. Over een potlood dat hij gepakt zou hebben.
Daarna over Ice dat hij ineens met Eunice is en dat hij met haar wil mediteren. Dat hij nadat Jef weg is hij veel met Eunice is.
Thnx, ik verstond de helft niet van dat gefluister en had geen idee over wie het gingquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nu roddelen met mirthe eerst over Erik dat hij een vieze man is zegt Zoë en mirthe beaamt dat. Over een potlood dat hij gepakt zou hebben.
Daarna over Ice dat hij ineens met Eunice is en dat hij met haar wil mediteren. Dat hij nadat Jef weg is hij veel met Eunice is.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:12 schreef chufi het volgende:
Arme Jappie ... vergeleken worden met de Heilige Arie
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Pak het niet als het niet van jou is.![]()
![]()
Jawel , mirthe had een potloodje ergens laten liggen, die had Erik op een gegeven moment gepakt. Toen ze het ging zoeken kwam ze erachter dat hij hem had gepakt , dat vond ze niet leuk .quote:
Mirthe is niet snel ergens vies van.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe knijpt wat uit op het been van Babette
Talgbultenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ze is ook iemand die graag friemelt bij een ander, of het nu epileren of puisten uitknijpen isquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe is niet snel ergens vies van.
Zou een ideale hulp zijn in een verzorgingshuis.
Als ik het goed heb een bar..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
Is al bekend wat het moet worden waar o.a. Marciano mee bezig is?
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht een ronde tafel voor de barkrukken aan te zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
Is al bekend wat het moet worden waar o.a. Marciano mee bezig is?
Achterkant bovenbeenquote:
Ze schijnt het lekker te vinden, toen Mirthe met de benen van Zoë wilde plukken zei ze, je was toch met mijn tenen bezigquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
Geen plekje wordt overgeslagen
[ afbeelding ]
Dat wordt lastig jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achterkant bovenbeen![]()
Maar de dames in de cabana zijn aan elkaar aan het frummelen
Moirama doet het goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Bericht voor de manager, Moraima mag weer naar boven hobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |