Babette heeft het zelf bedachtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft het plan bedacht dat Moriama, nu zitten wij er mee zegt Babette
Dat weten wij nooit zeker, ik weet dat Babette het er met Moriama over had.quote:
Maar echt hoor.quote:
quote:
Weet je nog November?quote:
-knip - hou hier eens mee opquote:
Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:50 schreef Deisyy het volgende:
De hele dag door maar bewoners afzeiken en nare en vervelende dingen insinueren, het is te kinderachtig voor woorden, dat volwassen mensen hier hun lol uit moeten halen verziekt het voor vele anderen.
Opmerkingen als "hij die niet genoemd mag worden" is echt te puberaal voor jullie leeftijd.
En laat elkaar eens met rust, staat iets je niet aan, dan kan je tr-en, maar melden dat je een TR hebt gezet is ook niet nodig, uw moderators zien dat vanzelf.
Ik vind dit wel heel goed gevonden, zo kun je toch nog baantjes trekken in zo'n klein zwembadje.quote:
Point taken.quote:
Zwemelastiek kopen en een paal in de grond om elastiek aan vast te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook een manier om baantjes te zwemmen...
Wendy ong hetzelfde gewicht (was zichtbaar op weegschaal) en ziet er ook niet echt dunnetjes uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
waarom geloof ik niet dat Zoe 69,9 kg is zoals ze zegt???
Die kan dat gemakkelijk zeggen, ze is voor een maand safe.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Morrie zeggen als ik erop kom en ik win dan gaat die eruit. Ik hoorde helaas alleen niet wie ze bedoelde
Ik denk dat Ice haar er ook uit knikkert want hij heeft haar echt wel in de gaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
Als babette erop komt en ze wint dan gaat hij eraan zegt ze. Ze bedoeld dus Ice. Zoe neemt dat haar niet kwalijk omdat ze op Jef gestemd heeft.
Dat geloof ik dus ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
waarom geloof ik niet dat Zoe 69,9 kg is zoals ze zegt???
Ben benieuwd of Zoë dit door gaat vertellen aan Isaacquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
Als babette erop komt en ze wint dan gaat hij eraan zegt ze. Ze bedoeld dus Ice. Zoe neemt dat haar niet kwalijk omdat ze op Jef gestemd heeft.
Laten we het hopen want dan gaat Ice denk ik wel actie ondernemen om Bep eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Zoë dit door gaat vertellen aan Isaac
Ik vermoed dat hij Babs nog wel even nodig heeftquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Laten we het hopen want dan gaat Ice denk ik wel actie ondernemen om Bep eruit te krijgen.
Hij praat nu al niet al te best over Bep. Als hij ook nog eens te horen krijgt dat hij haar doelwit is dan lijkt het mij dat hij haar beter kwijt dan rijk is. Bij de laatste stemming heeft ze al laten zien dat ze los van 'haar' groep stemt dus Ice kan niet op haar rekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij Babs nog wel even nodig heeft
Isaac heeft niet echt veel meer volgens mij nu Jeff weg is.
Dat denk jij maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano en Isaac hebben die meiden nog nodig, met z'n tweetjes staan ze niet sterk..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij praat nu al niet al te best over Bep. Als hij ook nog eens te horen krijgt dat hij haar doelwit is dan lijkt het mij dat hij haar beter kwijt dan rijk is. Bij de laatste stemming heeft ze al laten zien dat ze los van 'haar' groep stemt dus Ice kan niet op haar rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |