Ik heb het anders ervaren toen ik het zag.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een hilarische grap.....
Erik reageerde er heel normaal op toen mirthe hem dit vertelde.
Ik zie hem er voor aan...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft hem vanmorgen uit de prullenbak gehaald en in zijn locker gelegd.
Oh nee.. dat had hij gedroomd
En waarom gaat het zo traaaaaaaaagggggg.....?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Wat is Marciano eigenlijk aan het bouwen? Iets voor de Poolparty?
die had hij niet gevonden ze vroeg hem er 1 aan te gevenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Deed hij ook.. en was ook zeker netjes hoe hij het heeft opgelostmaar ik moest vooral lachen dat Mirthe dat tegen hem zegt en dat ook nog terwijl ze zich zo ongemakkelijk bij hem voelt.. echt een wazig kind ook
Blijkbaar vindt hij dit zo fijn werken, ze hebben toch ook geen haast.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:16 schreef WebbySP het volgende:
[..]
En waarom gaat het zo traaaaaaaaagggggg.....?
een loslopende oempaloempa denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wie is Sietze, of Sietske? Jappie ziet iets, roept 'Hey Sietze' en meteen z'n mic stil terwijl hij op staat en door praat. Direct daarna wil ie op kantoor even heel snel een mailtje sturen (of heb ik een nieuwe bijnaam gemist?).
Filmpje: https://streamable.com/5qfydn
Hoe kom je er opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij ook een onvervalste zadelruikert is...
Je hebt van die mensen, en Erik is een stereotype voor heel veel dubieuze types...nou dat...quote:
Eerst was het Jasper die het zei, maar daarnet hoorde ik Marciano het ook tegen Jasper zeggen... zeker nieuw...?quote:
En er zit nestmateriaal in. Kunnen de muizen goed gebruiken, voor volgend nestje.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
De muis gaat steeds naar het mandje van Janet, raar zegt Zoe want er zitten alleen knutselspullen in
Ze hebben er nu een plank opgelegd.
Oké.. dat maakte ik er uit opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die had hij niet gevonden ze vroeg hem er 1 aan te geven
je hebt gelijk, dat kan natuurlijk ook, het hoeft niet alleen eten te zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En er zit nestmateriaal in. Kunnen de muizen goed gebruiken, voor volgend nestje.
misschien een barretje voor bij het zwembad en de poolparty?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
Echt niemand die weet wat Marciano en Jasper aan het maken zijn?
Echt wel.. heeft al dat mooie zomer bronsje over zich heenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
dat kleine lijfje van jasper heeft al een fijn bruin kleurtje
Oja dat zou kunnen idd. Er wordt wel heel wat geld aan besteed en dat voor die ene dag.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een barretje voor bij het zwembad en de poolparty?
ze hadden toch ook die barkrukken en marciano en jasper zijn beide voor het poolparty evenement.
Voorpret is ook bezigheid toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat zou kunnen idd. Er wordt wel heel wat geld aan besteed en dat voor die ene dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |