Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen. Hoe wordt Bep daar neer gezet.? Vaar niet zoals wij op de streams zienquote:
Maar durft ze niet te zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe heeft daar vast een mening over
Ik kijk ook de uitzendingen niet,weet dit uit ervaring.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen. Hoe wordt Bep daar neer gezet.? Vaar niet zoals wij op de streams zien
Ik kijk al een hele tijd niet, weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen. Hoe wordt Bep daar neer gezet.? Vaar niet zoals wij op de streams zien
Oh dat dus.. en zie dat mijn stream weer achter loopt ook door je postquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gadver Eunice zit rozijnen uit de cruesli te pikken
En anderen lusten geen rozijnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
gatver wat is die kreunice aan het plukken in die bak waar anderen ook nog van moeten eten![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
Babs is alweer en paniek modus
Bang voor ice
Maar is niet bang hoor
Stukje zeep ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:26 schreef pingu66 het volgende:
Maandag is Erik toch jarig? Gaat er iemand iets doen voor zijn verjaardag?
Zou grappig zijn een taart kopen uit de prijzen pot en dat x 25
Zou die erg waarderen denk ik.
Ze zijn niet allemaal in shopmodus nu. Scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mori laat zien dat manager zijn niet een dag taak is.
Hij heeft toch bijna niks meer?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen trekt de koelkasten open in de veronderstelling dat ze ineens vol zitten.
Is Erik al begonnen aan zijn eigen voorraad eten? Lijkt me een goed moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |