Bep en Wen stemde ook niet op Jeff en daar zegt ze b niets tegen. Buitendat niemand is verplicht om aan Mirthe uitleg te geven. Bovendien stemde Mirthe ook niet op JW ( die ze nog een grotere lul vond dan Jeff) en zo spreekt ze zich zelf tegenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:02 schreef spapaars het volgende:
Mirthe zegt het op haar manier, andere zwijgen, maar Jef had echt wel een hoop stemmen.
Bep vond in het begin Jeffrey toch heeeeel interessant?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette: net alsof ik de stem van Jeff hoorde……ze mist hem gewoon 😁
Totdat hij haar afwees.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep vond in het begin Jeffrey toch heeeeel interessant?
Waar Babs echt goed in is, is zichzelf tegenspreken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette: net alsof ik de stem van Jeff hoorde……ze mist hem gewoon 😁
Dat heeft ze altijd gezegd, ze vindt Jeff heel grappig, maar zijn andere kant vindt ze vreselijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu weer goedpraten als in ik kon altijd geweldig met hem lachen,om zijn grapjes.
Weet wel dat Zoë zichzelf aanboodquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep vond in het begin Jeffrey toch heeeeel interessant?
Ze kreeg ook geen vat op hem.En dat stak haar best wel.quote:
En kenziquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Weet wel dat Zoë zichzelf aanbood
Ja dat weet ik op een of ander feest was datquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Weet wel dat Zoë zichzelf aanbood
Dat is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Lache joh ik wist dat niet van Babette.
Ik heb ook niet van het begin gekeken heb eerst uitzendingen moeten kijken en toen live gaan kijken.
Iek viend die ander niet lekker...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gadver Eunice zit rozijnen uit de cruesli te pikken
Misschien zijn die in de aanbiedingquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:15 schreef mootie het volgende:
Bern gaat christmas crackers kopen, geen idee waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |