Ze hebben vannacht een uur zitten praten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou nee. Ze voelt zich vaak door hem ongemakkelijk en vind hem onprettig ruiken. Samen met hem kleding uitzoeken geeft hem alleen maar de gedachte dat zij hem ook leuk vindt. Ze kan hem in die loods niet echt ontlopen al probeert ze dat soms wel maar hij weet haar altijd te vinden.
Ze ontloopt hem meestal niet dagen lang liep ze tot voor kort met hem wandelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou nee. Ze voelt zich vaak door hem ongemakkelijk en vind hem onprettig ruiken. Samen met hem kleding uitzoeken geeft hem alleen maar de gedachte dat zij hem ook leuk vindt. Ze kan hem in die loods niet echt ontlopen al probeert ze dat soms wel maar hij weet haar altijd te vinden.
Het moet wel vullenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ze maken bijna allemaal beton van die Brinta
Tja. Mirthe is een beetje dom.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht een uur zitten praten.
Oh moet ze even aan Erik zeggenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe is ongesteld dat we het even weten.
Soms komt ze er niet onderuit. Ze wonen wel samen in die loods.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze ontloopt hem meestal niet dagen lang liep ze tot voor kort met hem wandelen.
En nu weer goedpraten als in ik kon altijd geweldig met hem lachen,om zijn grapjes.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:58 schreef pingu66 het volgende:
Wat ik.ook zo typisch vond van Mirthe is dat ze boos is op Eunice omdat Eunice niet op de grootste lul( haar woorden)van de loods heeft gestemd.
Maar zelf wel met Jeff stond te koken. (" ik ben echt blij dat ie weg is ik was zooo bang voor hem, de psychopaat narcist,misgunnen,verslaafde, bipolaire Jeff")
Goh wat een aardig kind……pfffffquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:58 schreef pingu66 het volgende:
Wat ik.ook zo typisch vond van Mirthe is dat ze boos is op Eunice omdat Eunice niet op de grootste lul( haar woorden)van de loods heeft gestemd.
Maar zelf wel met Jeff stond te koken. (" ik ben echt blij dat ie weg is ik was zooo bang voor hem, de psychopaat narcist,misgunnen,verslaafde, bipolaire Jeff")
Deed ze al. Gisteravond? Ze vroeg of hij een tampon kon aangeven.quote:
Mijn idee is dat het bij haar vaak meepraten is.quote:
zijn er zoveel met een nep lachquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:03 schreef danaqui het volgende:
Miss gezellig ook weer op de bank, god wat heb ik een hekel aan dat wijf met haar neplach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |