Bij Erik denk ik aanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
Staat Erik best goed die pantalon met werkschoenen.
Dat rijmt.quote:
Sas zei dat ze supergoed had geslapen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Sas is moe want is vroeg wakker gemaakt
Aldus Babs
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas zei dat ze supergoed had geslapen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Dan moet je wel de outsiders remix hebben Babs
Maar dat is toch raar?quote:
Tja zeg het maarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar?
Ik heb dat Sas echt zo woordelijk horen zeggen.En ze komt ook heel vrolijk over.
Hij ziet er nu uit als een jehova.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zou Erik moeten over halen om samen met haar zomerkleding uit te zoeken bij Zalando. Naar haar luistert hij vast wel.korte broeken( niet tè kort zoals Rupi) polo's en of tshirts , blouses met korte mouwen.
Nieuwe sportschoenen.
Ze moet gewoon zeggen ik win en van mij mag je dat kopen
Ja dan weet iedereen hoe babs daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Bang voor de reünie
Ironisch zegt Babs
Wendy zegt hoezo
Maw Babs is er bang voor
Nou nee. Ze voelt zich vaak door hem ongemakkelijk en vind hem onprettig ruiken. Samen met hem kleding uitzoeken geeft hem alleen maar de gedachte dat zij hem ook leuk vindt. Ze kan hem in die loods niet echt ontlopen al probeert ze dat soms wel maar hij weet haar altijd te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zou Erik moeten over halen om samen met haar zomerkleding uit te zoeken bij Zalando. Naar haar luistert hij vast wel.korte broeken( niet tè kort zoals Rupi) polo's en of tshirts , blouses met korte mouwen.
Nieuwe sportschoenen.
Ze moet gewoon zeggen ik win en van mij mag je dat kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |