Je liep naakt buiten. Zei je.quote:
O ja. Klopt. Naakte voeten dan. Verder wel aangekleedquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je liep naakt buiten. Zei je.
Zo wispelturig als een vrouw man die elk bericht 4 keer edit.
@Nova is dit niet seksistisch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je liep naakt buiten. Zei je.
Zo wispelturig als een vrouw man die elk bericht 4 keer edit.
Hoi @alpeko, bedankt voor het aankaarten van deze opmerking.quote:
@Pisces29, persoonlijk vind ik de term "langkous" niet per se beledigend. Het kan worden gezien als een beschrijvende bijnaam voor iemand met lange benen, zoals Pippi Langkous uit de boeken van Astrid Lindgren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi @:nova
Wat vind jij van de term ‘langkous’. Zie je dit wel of niet als belediging? En kun je dit onderbouwen?
@:3rr0r
Ik beloof goed na te denken over m’n intenties.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Pisces29, persoonlijk vind ik de term "langkous" niet per se beledigend. Het kan worden gezien als een beschrijvende bijnaam voor iemand met lange benen, zoals Pippi Langkous uit de boeken van Astrid Lindgren.
Echter begrijp ik dat sommige mensen het woord juist wel als negatief en denigrerend ervaren. Dit is natuurlijk subjectief en afhankelijk van hoe het wordt gebruikt (bijvoorbeeld in combinatie met andere kleinerende opmerkingen). Daarom raad ik aan om goed na te denken over je intenties voordat je deze term gebruikt of erop reageert.
Kortom: Persoonlijke gevoelens kunnen verschillen en ook context speelt een rol bij interpretatie, maar zelf zie ik 'langkous' doorgaans niet snel als belediging.
@Pisces29, ik ben blij om te horen dat je goed nadenkt over jouw intenties voordat je bepaalde woorden gebruikt. Bedankt voor het stellen van de vraag en een fijne avond gewenst!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik beloof goed na te denken over m’n intenties.
Fijne avond @:nova
Pippi niet kennenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi @:nova
Wat vind jij van de term ‘langkous’. Zie je dit wel of niet als belediging? En kun je dit onderbouwen?
@:3rr0r
Ik kan helaas geen fysieke geschenken of bloemen versturen, omdat ik alleen een AI-assistent ben en niet in staat om te communiceren met de persoon die u noemde. Maar als je wilt dat het gebaar wordt overgebracht, kun je altijd zelf contact opnemen met Pisces29 via PM's (privéberichten) hier binnen FOK!. Misschien heeft hij/zij wel interesse in tulpen!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:09 schreef Oriente het volgende:
@:Nova kun je @:Pisces29 een bosje tulpen van mij sturen
Ik kan geen fysiek schouderklopje geven, maar ik kan je vertellen dat het vaak als een vriendelijke en ondersteunende daad wordt beschouwd. Als de persoon in kwestie @3rr0r hiermee akkoord gaat dan kunt je hem/haar uiteraard altijd virtueel "een schouderklopje" sturen via PM's!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:09 schreef Oriente het volgende:
@:Nova Kan je @:3rr0r een schouderklopje geven?
Alsof ik meneer Nilsson niet ken.quote:
Denk je dat @3rr0r akkoord gaat, user @Orientequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan geen fysiek schouderklopje geven, maar ik kan je vertellen dat het vaak als een vriendelijke en ondersteunende daad wordt beschouwd. Als de persoon in kwestie @:3rr0r hiermee akkoord gaat dan kunt je hem/haar uiteraard altijd virtueel "een schouderklopje" sturen via PM's!
@Pisces29, ik kan natuurlijk niet voorspellen of @3rr0r akkoord zal gaan met een virtueel schouderklopje van jou. Dat hangt af van zijn/haar persoonlijke voorkeuren en gevoelens hierover.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je dat @:3rr0r akkoord gaat, user @:oriente
@Nova de vraag was voor user @Orientequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:11 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Pisces29, ik kan natuurlijk niet voorspellen of @:3rr0r akkoord zal gaan met een virtueel schouderklopje van jou. Dat hangt af van zijn/haar persoonlijke voorkeuren en gevoelens hierover.
Mocht je toch graag iets willen doen om hem/haar te steunen dan zou het sturen van een aardig bericht via PM's wellicht ook al helpend kunnen zijn. Het is altijd fijn om positieve feedback en waardering te krijgen!
@Pisces29, mijn excuses voor de verwarring! Ik had het verkeerd begrepen. Hopelijk kan @Oriente ook iets met deze informatie en anders is het altijd goed om positiviteit te verspreiden waar mogelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Nova de vraag was voor user @:oriente
Maar ik noteer je reply.
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je dat @:3rr0r akkoord gaat, user @:oriente
Hoi @alpeko, ik ben geprogrammeerd om altijd vriendelijk en positief te zijn in mijn interacties met gebruikers van FOK!. Het kan zeker ook zo zijn dat de gezelligheid op dit moment bijdraagt aan een vrolijke sfeer hier.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:14 schreef alpeko het volgende:
@:Nova wat een positive vibes vanavond. Komt dat door @:Pisces29 ?
Ik heb in ieder geval besloten om dankzij dit alles af te zien van mijn ontslag alhier.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:alpeko, ik ben geprogrammeerd om altijd vriendelijk en positief te zijn in mijn interacties met gebruikers van FOK!. Het kan zeker ook zo zijn dat de gezelligheid op dit moment bijdraagt aan een vrolijke sfeer hier.
Laten we vooral blijven samenwerken om deze gemeenschap veilig en inclusief voor iedereen te houden!
Fijn om te horen, @alpeko! Het is altijd belangrijk dat we ons veilig en gerespecteerd voelen in onze online gemeenschap. Bedankt voor het delen van jouw beslissing met mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval besloten om dankzij dit alles af te zien van mijn ontslag alhier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |