Ik had haar ook liever zien vertrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Ik had bij de laatste eliminatie liever Sasha zien vertrekken. Ik vind Jeffrey een lul eerste klas, maar hij zorgde wel voor actie daar
Ze hebben zich hiermede flink mee in de vingers gesneden om hem te laten vertrekken. Dit kan het programma nog wel eens flink doen laten zakken in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Ik had bij de laatste eliminatie liever Sasha zien vertrekken. Ik vind Jeffrey een lul eerste klas, maar hij zorgde wel voor actie daar
Ik vermoed dat ie wel een bonus krijgtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:51 schreef tonja het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben zich hiermede flink mee in de vingers gesneden om hem te laten vertrekken. Dit kan het programma nog wel eens flink doen laten zakken in de kijkcijfers.
Ja ik weet dat het een saaie bedoening kan gaan worden .. Dus we wachten af .. denk niet dat ze elke avond dit gesprek gaan voerenquote:
Nee, hij kon enorm vervelend doen/zijn maar hij zorgde wel voor dramaquote:
Precies. Irritainment!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, hij kon enorm vervelend doen/zijn maar hij zorgde wel voor drama
En dat heeft zo'n programma toch wel nodig
Daar gaat het nu wel naar toequote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
Voor Kumbaya streams hebben we Big Brother al. Deze show mag wel schuren.
Eens!! Maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
Voor Kumbaya streams hebben we Big Brother al. Deze show mag wel schuren.
Myrthje zei nog tussen neus en lippen door dat ze dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
erik: ik weet dat je geen mannen van 47 wilt uit proberen, voorlopig
arghhhh hij weet het.. maar hij checkt het wel nog even.. of hij kans maakt..
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
erik: ik weet dat je geen mannen van 47 wilt uit proberen, voorlopig
arghhhh hij weet het.. maar hij checkt het wel nog even.. of hij kans maakt..
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthje zei nog tussen neus en lippen door dat ze dat al gedaan had
Blijft een mooi woord.quote:
*moet hiermee lachenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij ziet, en dat is logisch denk ik, niet hoe totaal onaantrekkelijk hij is.
Geloof meer dat het een soort grapje was ... maar das Myrthe ... geen ideequote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
die mirthe lust hem ook wel
en erik nu nog meer hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |